Jeg er høygravid og koser meg med å se for meg hvordan kanskje den lille i magen ser ut
. Jeg grubler over hvordan hårfarge han kommer til å få
. Dere som er brunhåret, og har fått barn med en blond/mellomblond mann, hvilken hårfarge fikk barna deres
? Trumfer alltid mørkt lyst?
Jeg har vanlig brunt hår og har hatt det hele tiden.Alle mine 5 søsken er også brun til mørk i håret, men to var platinablond som barn. Alle på min side av familien er egentlig ganske mørke. Ingen har rødt hår
Samboer har hår som vokse ut blondt med litt svakt brunskjær, men så blir det lyst/blondt etter hvert som det eksponeres for lys/sol. Skjegget hans har litt rødskjær. Som barn var han platinablond. Han er enebarn, men alle søskenbarna er lysehåra/mellomblond, og var neste helt hvite som barn som jeg har sett på bilder. Så far sin side, er lyse.
Hva tror dere «vinner» i denne komboen
? Jeg vet det bare en vill gjetting uansett, og er bare for morro skyld
elsker ungen uansett hvordan farge. Andre generiske trekk er mer forutsigbar, feks ører.
Jeg har hørt en myte om at babyer ofte ligner på far ved fødsel/ første tiden. Noen som vet om der en noe sannhet i det
?
. Jeg grubler over hvordan hårfarge han kommer til å få
. Dere som er brunhåret, og har fått barn med en blond/mellomblond mann, hvilken hårfarge fikk barna deres Jeg har vanlig brunt hår og har hatt det hele tiden.Alle mine 5 søsken er også brun til mørk i håret, men to var platinablond som barn. Alle på min side av familien er egentlig ganske mørke. Ingen har rødt hår
Samboer har hår som vokse ut blondt med litt svakt brunskjær, men så blir det lyst/blondt etter hvert som det eksponeres for lys/sol. Skjegget hans har litt rødskjær. Som barn var han platinablond. Han er enebarn, men alle søskenbarna er lysehåra/mellomblond, og var neste helt hvite som barn som jeg har sett på bilder. Så far sin side, er lyse.
Hva tror dere «vinner» i denne komboen
Jeg har hørt en myte om at babyer ofte ligner på far ved fødsel/ første tiden. Noen som vet om der en noe sannhet i det
Last edited: