Dere som gir gave fra nissen

Gir hjemmestrikka ullsokker/ullvotter, eller kjøper en liten ting til mellom 50,- og 100,-
 
Helt tilfeldig egentlig, men kjøper noe de har ønsket seg, gjerne leker. Prisen er jeg ikke så nøye på, om gaven fra nissen er billig eller dyr, så blir det tilsvarende billigere/dyrere gave fra oss.
 
En ikke veldig dyr greie som er en leke de har ønsket seg. Det er på en måte poenget da, det et jo fra nissen. Han som hører ønskene deres
 
det pleier bare å være en liten ting. feks et par hansker, en lue, en bitteliten leke eller noe. i år tror jeg de skal få noe de har ønsket seg lenge. pris pleier å variere, men det har aldri blitt veldig kostbart. kanskje en femtilapp eller noe.
 
men det skal sies at i år har jeg vært heldig og handlet inn et lite lager på salg, utsalg, konkurssalg og slikt, og jeg har en ting til de hver der som de virkelig ønsker seg, så det kan hende de får det i år. men det kommer vel ikke på mer enn en hundrelapp pr barn likevel. men jeg er litt i tvil.
 
Noe de ønsker seg! Gir aldri nyttige gaver fra nissen. :)
 
Nissen kommer og "setter igang" julepakkeåpninga. Han gir alt fra en liten leke, til det tradisjonelle kruset med sokker oppi (det er ikke jul uten julekrus og sokker) :D
Ca 150,-
 
Det er nissen som kommer julestrømpa her:)
 
I år får hun toalettmappe med leppepomade, plaster, noe negl greier, monster high tannbørste, dusjsåpe, vitsebok for barn og noen gode sokker. Hu elsker slike ting så regner med hu blir strålende fornøyd og det kosta vel rundt 150-200 kr. Lillebror får en leke til rundt 100 kr :)
 
Han skjønner ikke så mye av det, så han får bare et monsterkosedyr fra IKEA :)
 
Hun får en av tingene fra ønskelista si som hun sendte til nissen såklart. :)

Det ble en lekehund som kan bjeffe og gå, nedsatt fra 900kr til 300kr, et scoop for nissen. :p
 
Nissen gir noe man har ønsket seg, helt klart. Ikke noe veldig dyrt, men noe man blir glad for, og evt fra listen som er sendt til nissen dersom slik er sendt. Det er jo hele poenget.
 
En ting fra ønskelisten deres selvfølgelig. Pris er ikke så farlig, nissen fikser;)
 
Back
Topp