Dere med 3 barn!

Glapia18

Betatt av forumet
Hvordan var din fødsel nr 3?!

Mine har bare blitt bedre men hører de som sier at nr 3 er værst....
 
Haha som en veninne sa., 3man bare detter ut av deg alle de andre har gjort veien lett.
Kan illustrert det med at frøkna mi er født 31/12.16 Kl 2342 og vi prøvde intenst å holde igjen så hun kunne få bli 2017unge.

Det er min erfaring
 
Jeg ønsket 2016 for mi yngste. Men i alle fall ikke julaften.

Vannet gikk 23.12 på kvelden. Riene startet 24.12 ca 1930 og jenta er født 25.12 kl 0002

Noe intenst en periode, men absolutt ikke en tøff fødsel.
 
Nr 3 var den fineste fødselen her :) ganske lik de andre 2. Litt kjappere. Ingen rifter! :)
 
Nr 3 var ein fin fødsel, lik dei to første. "Problemet" var at eg gjekk 5 daga over, dei to eldste er født til termin.... (10 år mellom nr 2 og 3)
 
Mine tre fødsler har vært nesten helt like faktisk. Varer kjempelenge 2 døgn ish. Og er skikkelig harde og kjipe. Men det skal sies at de ble ørlit kortere for hver gang å tross alt var nr tre den beste :) alle tre kom 2-3 uker før termin. Nr 1 og 3 kom 3 uker før termin og nr 2 kom 2 uker før.
 
Nr 3 var verst her[emoji4]
Endte med katastrofesnitt pga total morkakeløsning i uke 35... Heldigvis er ikke det vanlig[emoji28]
 
Spennende å høre, venter 3 neste måned :D
 
Nr.3 var den desidert fineste fødselen [emoji4] håper nr. 4 blir helt lik [emoji4]
 
Back
Topp