Den store symptomjakten!

Jeg sluttet på cerazette for ca 4 uker siden. Har ikke hatt bortfallsblødning, kun et par dager med rosa og brun utflod en uke etter pilleslutt. Har prøvd å teste litt for eggløsning, men har ikke fått noe positiv test. Jeg gikk tom for el-tester forrige torsdag, og testet ikke igjen før i dag. Da fikk jeg negativ, men sterkere enn tidligere. Brukte rfsu tidligere, i dag brukte jeg babyplan.

Jeg kjente stikking i mage og nedover mot lyskene hele forrige uke. Kjente det ekstra godt på lørdag, før det var borte til søndag. Mandag fikk jeg litt såre brystvorter. I dag er brystvortene fremdeles såre og selve brystene føles fyldigere og litt tyngre. Litt vonde ved klemming, noe stikking av og til gjennom dagen. Mener at jeg har hatt litt kvalmebølger av og til. En god periode stakk det under ribbeina. Jeg tok også en tidlig gtest fra babyplan i 18-tiden i dag, negativ.

Hva skal man tro om dette da? Jeg skjønner meg ikke helt på dette, i og med at jeg har brukt cerazette og ikke kjent så mye etter før nå. Husker ikke hvordan syklus var før. Trenger sårt hjelp til å bli litt klokere på dette..
 
Jeg sluttet på cerazette for ca 4 uker siden. Har ikke hatt bortfallsblødning, kun et par dager med rosa og brun utflod en uke etter pilleslutt. Har prøvd å teste litt for eggløsning, men har ikke fått noe positiv test. Jeg gikk tom for el-tester forrige torsdag, og testet ikke igjen før i dag. Da fikk jeg negativ, men sterkere enn tidligere. Brukte rfsu tidligere, i dag brukte jeg babyplan.

Jeg kjente stikking i mage og nedover mot lyskene hele forrige uke. Kjente det ekstra godt på lørdag, før det var borte til søndag. Mandag fikk jeg litt såre brystvorter. I dag er brystvortene fremdeles såre og selve brystene føles fyldigere og litt tyngre. Litt vonde ved klemming, noe stikking av og til gjennom dagen. Mener at jeg har hatt litt kvalmebølger av og til. En god periode stakk det under ribbeina. Jeg tok også en tidlig gtest fra babyplan i 18-tiden i dag, negativ.

Hva skal man tro om dette da? Jeg skjønner meg ikke helt på dette, i og med at jeg har brukt cerazette og ikke kjent så mye etter før nå. Husker ikke hvordan syklus var før. Trenger sårt hjelp til å bli litt klokere på dette..
Jeg sluttet på cerazette i slutten av juni, og fy søren så mye murringer jeg har hatt, og puppene ble ekstremt ømme ganske fort etter slutt før det roet seg. De blir ømme igjen etter el, hvertfall blitt det de to syklusene jeg har hatt :)
Min syklus var før på 28-29dager, men har nå vært på 22 og 24 dager. Vi får se om den blir noe lengre etterhvert.
 
Så idag opplevde eg noe rart plutselig,.. lyserosa/spotting på papiret. Kan det være at eg e så heldig og har fått oppleve festeblødning? 5-6 dager siden eggløsning, så det kan vel stemme med dagene..? Men tørr ikkje håpe for mye
 
Symptom ifb med EL:

Jeg har vanligvis kjent murringer/elsmerter ved EL og hatt kort peak. Men etter senabort har det endret seg de to påfølgende ppene. Det murrer i flere dager, har en hel dag med pos.test og begge ppene har jeg opplevd en slags trykk mot endetarmen, type som ved pressrier under en fødsel (men mildere) den dagen jeg fikk peak.

Er redd sist svangerskap/fødsel har klusset til noe i livmorområdet men kan jo også være at det er grunnet EL så tett opp mot fødsel. Fikk ikke mensen før 8-9 mnd etter første barn og kan ikke huske å ha opplevd det samme da. Er i pp2 etter senabort for snart tre mnd siden.

Er det noen andre med slike symptomer? Tenker mest på det trykket.
 
Jeg sluttet på cerazette i slutten av juni, og fy søren så mye murringer jeg har hatt, og puppene ble ekstremt ømme ganske fort etter slutt før det roet seg. De blir ømme igjen etter el, hvertfall blitt det de to syklusene jeg har hatt :)
Min syklus var før på 28-29dager, men har nå vært på 22 og 24 dager. Vi får se om den blir noe lengre etterhvert.
Takk for svar! Da kan jeg vel tro at jeg har hatt eggløsning nå da? Jeg har ikke kjent noe som helst i puppene etter pilleslutt før ømme brystvorter kom nå på mandag.
 
Takk for svar! Da kan jeg vel tro at jeg har hatt eggløsning nå da? Jeg har ikke kjent noe som helst i puppene etter pilleslutt før ømme brystvorter kom nå på mandag.
Det er jo vanskelig å si sikkert :) jeg fikk også positiv eltest to uker etter bortfallsblødning, og begynte å tempe i juli for å være sikker på at jeg har el og evnt når :)
Noen bruker lengre tid på å gå inn i normal syklus. Jeg kom raskt igang, men er fortsatt ikke på lik syklus som tidligere :) (mine ømme pupper varer fra el og veldig nært til ikm)
 
Syklusene mine er ustabile, så vet ikke når jeg skal ha mensen. Meen, hadde litt brunt utflod med litt smerter i går og har litt ømme brystvorter så krysser fingrene vanligvis har jeg intense smerter fra før eggløsning fram mot mensen, så tror ikkje det er mensen?
 
9 dpo og ømme bryst.. litt stikking nede i magen 7 og 8 dpo og heeelt lyyse rosa på papiret 8 dpo. Men fremdeles negativ test. Kan det vere mulig at kroppen har skjønt den er gravid før test slår ut? :angelic: Det er så koselig å følge med på symptom og håpe sammen med samboer!
 
Oi her var det lite med symptomer. Jeg er usikker på når el var, men er cd 28.
begynte med veldig vondt i rygg i går. Mensenmurringer og liten blødning på papiret. I dag fortsatt vondt i ryggen og mensenmurringer og bitte litt blod på papiret. Livmor bakovervendt. Litt ømme bryster. Så veldig spennende
 
Back
Topp