Den offisielle skraveltråden!

Har endret signaturen igjen.. men fortsatt er det mye luft under... hva gjør jeg feil???
 
hehe lindkva, syns det va litt kult med luft under eg.. ;) 

hei allesammen! ville bare gi en lyd ifra meg... 

vi har det bra i heimen. =) Julian Emíl ble 2 år 22 januar og e bare verdens herligste! (alle må vel være enige om at ens egne barn e best ;). han har utviklet seg kjempemasse i det siste, snakker i lange setninger og viser tydelig at han får med seg ting som skjer rundt han. men han sover jo ikke nettene gjennom, så nå er vi begynt på pappa-sover-på-madrass-på-rommet-hans for å få slutt på nattevandringen, etter råd fra familierådgiver... første uke uten bedring. sist hadde vi 3 ukers skrikekur og ga opp. 

ellers koser eg meg hjemme med Noah som e blitt 4 måneder. oppmerksom, søt og tålmodig med godt sovehjerte. ;)

ha en fortsatt god helg jenter! =)
 
el nino: takk takk :-)  koselig å høre fra deg igjen :-)

Idag har vi hatt siste runde av bursdagsfeiringer..
mamma sin side familien kom, vi serverte vafler, sjokolade kake og mamma hadde laget en ostekake :-)

I gaver fikk Oliver penger, lego politi motorsykkel, blinkesko, dyr, 2 gensere og en pandalue :-D
 


CrazyBeautiful skrev:
Dag 3 av 4 hvor gubberusk er på HV-øvelse. Snorkefri tilværelse. Hørte du, Trone? :D


Ja, hørte dette, sukk..... Men til gjengjeld så har jeg hatt mange nattevakter i det siste he he he!
Pluss jeg har halve netter, dvs 19-02 så da er det ikke mange timene jeg trenger å høre på den luren før han skal opp :p Ha ha ha ha ha ha!!!!!
 
stilt og rolig på forumet for tida...

sitter å funderer på hva jeg skal studere til høsten...interesserer meg jo litt for biologi og slikt, men da blir det enda et "pause" år hvor jeg må ta de fagene jeg trenger :/ ellers så er ikke så kjempe masse spennende tilbud her, syns jeg...

men men...har da enda litt tid på å bestemme meg :)
 
Godt fornøyd med dagens shoppingrunde

Det ble shopping til MEG, for en gangs skyld! Fant da ut at jeg har gått ned i bh str og i skjørt. Fra 95- 90 i bh, samme cup riktignok.. I skjørt 48- 46 :-) Håper å komme ned til 85 i bh og 44 i skjørt. Da vil det bli enda lettere å finne seg klær

Fant jo selvfølgelig noe til Oliver og, en skibukse og vinterjakke til på salg 199 for begge! Ole brum film og en liten gravemaskin han kan leke i sanden med til våren.
 
I dag føler eg meg skikkeleg "ovenpå":-) Har leika og styra med joakim, vi droppa middag men hadde frukt og grønnsaker i snittar med dip som ventemat istedefor (slo godt ann hos minstemann) Og no har vi nettopp heve i oss taco ;) Eg har vaska kjøkkenet og alt av oppvask (bortsett frå der kjøttdeiga er og salatbollane, for vi skal nok ete meir i kveld ;)

Og likevel er eg ikkje trøtt eller utslitt;D Weeee:D
 
It's alive. :D Røntgenundersøkelse: check. Han ble usikker på hva som skulle skje og dermed trillet tårene. Det endte jo med at vi måtte holde han fast. Det gikk i det minste fort, og "damen!" fikk et smil og hadet bra. Og så er han.. syk. Bombe. 5 dager med feber og shait. På bedringens vei heldigvis. Like greit nå enn til helgen, siden det blir stort kalas på søndag og tirsdag som er selve dagen. :)
 
hva skal man si.. min kjære sier vi skal få penger av svigers.. men ikke helt.. de skal visst betale det min kjære skylder faren!!! noe irritert!!!emoticon slik at vi ikke får noe på selve dagen...arg!!
 
Trone, ja, han har jo det. Det føles så j*vlig til tider. Han er en liten tøffing, og det er sjeldent han er grinete selv om han er aldri så sjukling. <3 en uke igjen til vi skal til spes., så det er en god ting. da får vi også svar på røntgen.>
 
sitter her å kjenner reisefebern kommer snikende! imorgen 7.30 drar flyet vårt til oslo...og 10.40 videre til Edinburgh! :) gleder meg masse...blir godt med ferietur med bare meg og snuppa! :D så får jeg sett igjen bestevenninna mi og....føler vi har sett litt for lite til hverandre de siste 2 åra :S spesielt de to siste gangene hun har vært hjemme i norge! alltid noe som skjer, eller no familie som man må treffe osv...men men....nå får vi ei heeel uke sammen! med shopping og opplevelser :D så det gledes! :D men er jo spent på flyturen...å ventinga på gardemoen når vi skal hjem (5 timer!)....nå er ikke gardemoen den verste flyplassen å vente på da :)
 


Trone skrev:
Misunner dere den turen, Majanne!!! kos dere supermasse!!!!!!!!!!!!

Pst, har du tenkt noe mer på LT eller?



Takk for det ;) Ja...er dyre billetter da..men må sjekke om det er midt oppi eksamen osv
 
Gleder meg til lørdag :-D da tar jeg med meg mann og barn på color fantasy det ble bråbestemt siden ei venninne skal med båten og lurte på om vi ville være med. Så vi får heller leve med at det blir trangt et par netter, skal ikke akkurat være på lugaren hele tiden.
 
Så utrolig koselig da, lindkva!!! Jeg har også lyst å ta den, men T mener på det er "for langt og kjøre  for et minicruise.." 
Og i alle fall nå som vi har vært på skikkelig cruise, at det er heller andre ting vi kan gjøre.

Så kos deg litt for meg også da!!! :D 
 


Trone skrev:
Så utrolig koselig da, lindkva!!! Jeg har også lyst å ta den, men T mener på det er "for langt og kjøre  for et minicruise.." 
Og i alle fall nå som vi har vært på skikkelig cruise, at det er heller andre ting vi kan gjøre.

Så kos deg litt for meg også da!!! :D 

den er god snuppa
 
Back
Topp