Den laange veien for å bli en familie<3

ÅÅÅ nå er det snart ferie=)
Bare noen timer igjen=) Jippi....
 
Skal ringe medicus i dag :D om jeg tørr:D
 
Da har jeg snakket med #medicus#!! Happy Happy nå ja!!
ÅÅ gleder meg til samboern kommer hjem:D
 
 
God Jul og Godt nytt år damer=)
Jula er vel snart over, er litt treig jeg. hehe.
 
Gleder meg til Jula er over jeg nå=) Skal bli såå godt=)
Sender søknaden vår om prøverør til Medicus i morgen tidlig=) Så da får de den til di åpner over nyttår=)
Håper vi får svar fort![:)]
Er spent, å begynner å bli GANSKE LEI![:(]
tærer veldig på forholdet dette allså. Jeg er en tenker, som tenker og grubler alt for mye!
Å har begynt å prøvd å sett for meg en verden uten barn:(
Men det går ikke så godt, ser rett og slett ikke for meg et liv uten barn jeg :( Jordas undergang blir det :(
Men nok syting for i dag=) Skal rydde opp koppen etter den bedre, seine middagen vi har hatt nå=)
men den smakte vedlig bra i allefall=)
[8|]
 
Innom for å ønske deg eit Godt Nyttår Hellelen![:D]

Gler meg til å høyra korleis løpet dåkas blir vidare, når svaret på søknaden kjem og kati da vil skje ting!![:D]
Krysser fingrane for at da skjer fortare en fort!![:D]

Nyttårsklem frå [miss]..[:)]
 
Ja da var Jula over gitt.. Skole på mandag igjen.. huff, trist men men... Venter fortsatt på Medicus brev=) Har et lite håp om at jeg får svar før 20 Januar=) ... Sånn at vi kanskje kan begynne i februar=) Det hadde vært toppen=)
 
Trøtt jeg:( Ska prøve å såve på sofaen litt=) Min kjære er på jobb, kommer hjem kl 1. å min søster ska feire bursdagen sin. I morgen skal jeg i barndåp, å Min kjære har bursdag på søndag blir 24 år =) hehe..
 
[:)][:)]Ja, da var helgen snart over gitt..
I morgen skal vi i barnedåp til en skjønn liten krabat. både gleder meg å gruer meg=) Håper ingen spør om jeg skal ha baby snart. :(
Har baket kake i dag=)
En blå bil=)
Hehe...
Ganske kul=)[:)]
Skal prøve å få lagt ut bilde av den i morgen =)
hehe..
 
Første mann som henter posten her er meg nå, jeg som aldri har brydd meg om posten, er plutselig helt oppslukt. LOL[;)].. Medicus sin feil det ja:P
hehe...
Gleder meg såå VELDIG PÅ SVAR!! (men må bare si at jeg gruer meg å) hehe..
 
Men nå skal jeg finne senga mi snart=)
Skal bli godt nå, klar i nakken, etter å sittet å glodd ned på den blå å gule kaka, hehe. har trykket den med smørkrem=)
NATTIS=)
 
Håper dere får en fin dag i barnedåp i dag,og at ingen spør dere om når dere skal ha barn[&:]Er ikke noe kjekt spørsmål det nei!
 
Håper det brevet kommer snart[:D][:D][:D]
 
Ha en flott dag:)
 
Må hente posten for å se om det er kommet brev fra medicus=)
*Spent!!*
mn tror ikke at d har kommet :(
 
NEI, Ingen post. Men fikk en telefon fra medicus om at de hadde motatt brevet=)
å at de hadde snakket med molde, å skulle få info om oss dr, om hva som "feilet" oss å ikke.
å da de hadde sett på di skulle vi få brev. såå jeg går fort satt å venter i spenning=) hehe.
 
Fikk besøk av tanta i dag:D så hååper at vi kanskje kan begynne neste mnd!=)
 
 
Men har nesten begynt å slutte å håpe, det kry i rundt meg av mennesker som er gravide, fødeklare, har nylig født, eller har akkurat begynt å prøvd( å er vel egentli allerede gravid!)
Tror jeg ser dem ekstra godt jeg, siden det er det jeg brenner etter selv. huff [&o]
 
Men har en veldig veldig veldig super samboer, han har tent lyset i tunnelen, så jeg har kommet halveis nå tror jeg, kanskje jeg kommer ut en gang?
 
Ser frem til februar nå, i håp om at de er noe på gang før bursdagen min som er i slutten av februar=)
 
Men nå skal jeg ta kveld jeg =)
 
 
venter venter å venter.... ååå venter å venter å venter.............
 
ÅÅÅ nå har jeg må å si, men skal prøve å være kort=)
Fredag før helga ringte legen min meg, han hadde snakket med legen som behandlet meg på moldesykehus. så han lurte på om jeg kunne komme inn til han på legekontoret i dag. Var der i dag klokken 11. huff.. da jeg kom dit, sto d to politibiler, å en ambulanse. politiet var svært opp tatt med å følle med to typer der. Så d var mye venting. men da jeg endelig kom inn, hadde min lege å molde legen funnet en plan til meg.....
 
så fra i morgen tidlig starter jeg med metformin, noen som har noen erfaringer med det? skal ta 1 tablett ei uke, 2 ei uke, å resten 3.... hmm. min lege sa at sjangsen for eggløsning ville øke med 90% fra nå 40%...
?? kan ikke fårstå at de kan være sant??
men ja. så nå skal jeg gå på metfomin til ca april... var jeg ikke gravid til da, så skulle jeg få trippel pergotime....
å virket ikke det så skulle jeg få prøverør offentlig i tr,heim???
 
Nååå er jeg sååå USIKKER!!! GRÅTER GRÅTER Å GRÅTER!!!!!!
Tenk om jeg venter over 1 år å prøve ting som bare kanskje virker litt??
men jeg kan bruke mye penger å øke sjangsen for at det blir barn på oss i 2009 m mange mange prosent???????
 
ÅÅÅÅ værså snill!! Gi meg råd!!
Er sååå fortvilet!! hater å måtte velge!!!
 
Pluss at jeg har jo meget super duper lyst å bli gravid, savner sånn en liten'en!!!! :(
 
å jeg er faktisk den eneste uten av mine venner, enten har de, eller så er de klekke ferdig, eller så kommer skudde i løpet av sommeren!!!
 
Huff!!
Jeg må bare si at jeg skulle ønske jeg var en mann!! dette her ER IKKE NOE GØY!!
 
 
 
ÅÅ nei, min kjære har vært hjemme fra jobb i 2 dager pga, sykdom, hoster å hoster å hoster...
Å i går kveld begynte jeg å ane antydninger til vondt i halsen...
åå NÅ, KJENNER JEG DET VELDIG!
huff, d passe såå dårlig... ska ut i praksis på tirsdag:(
 
Men håper jeg blir frisk til da:D
 
Nå skal vi ta Natt <3....
 
 
Back
Topp