Dele rom?

LallaC

Glad i forumet
Junilykke2018
Noen som har erfaringer med søsken som deler rom - og når den beste tiden på å flytte sammen er? Lillesøster ligger fortsatt hos oss, men jeg vil gjerne flytte dem sammen etterhvert.

Det er tre år mellom dem.
 
18 mnd mellom mine 2 eldste.
Og dem flyttet jeg sammen når minste sov hele natten uten, og måtte ammes.

2 år mellom dem to som nå legges samtidig.
Det ble også fra yngste ikke våknet, for å få pupp på natta.
 
Haha, det føler jeg akkurat her og nå kan bli lenge til :wacky:

Den eldste blir vant til lyder fra den yngste, og våkner ikke dem gangene hun våkner på nettene og ber oss finne tutten. Eller når hun ber om pupp... Hun får ikke det selv om hun spør på natta ;) Hun får beskjed om å vente til det er morgen ;)
Er nok å alle minsten gjennom hele natta :angelic:
Hadde hun våre syk hadde jeg sikkert gitt etter som vanlig er :cool:
 
Den eldste blir vant til lyder fra den yngste, og våkner ikke dem gangene hun våkner på nettene og ber oss finne tutten. Eller når hun ber om pupp... Hun får ikke det selv om hun spør på natta ;) Hun får beskjed om å vente til det er morgen ;)
Er nok å alle minsten gjennom hele natta :angelic:
Hadde hun våre syk hadde jeg sikkert gitt etter som vanlig er :cool:
Det er veldig godt å høre. Hun på tre våkner ofte fortsatt på natta, så jeg er redd deling av rom kan bidra til at hun våkner mer.

Helst vil jeg jo at det bidrar til motsatt. For begge.
 
Det er veldig godt å høre. Hun på tre våkner ofte fortsatt på natta, så jeg er redd deling av rom kan bidra til at hun våkner mer.

Helst vil jeg jo at det bidrar til motsatt. For begge.

Dem blir liksom vante til hverandres lyder, og klarer og sove igjennom.
 
Her sover de to eldste sammen. Begynte når den yngste av dem var to år. Det er 1,5 år mellom dem. Brukte en ukes tid+ på legginga i starten, da de giret seg opp. Så har det gått kjempefint. Gikk enda bedre når vi fikk de til å sove i køyeseng litt senere. De våkner ikke av hverandre eller våres lyder på natta, selv om babyen skrek mye på kveldstid i høst. Jeg tenker at det er en trygghet å sove sammen.
 
Her sover de to eldste sammen. Begynte når den yngste av dem var to år. Det er 1,5 år mellom dem. Brukte en ukes tid+ på legginga i starten, da de giret seg opp. Så har det gått kjempefint. Gikk enda bedre når vi fikk de til å sove i køyeseng litt senere. De våkner ikke av hverandre eller våres lyder på natta, selv om babyen skrek mye på kveldstid i høst. Jeg tenker at det er en trygghet å sove sammen.
Målet er å få dem i køyeseng, ja. Den eldste gleder seg veldig til å ligge øverst i køya! :D
 
Back
Topp