De voksende magene<3

Hope90

Pergo baby??
VIP
Her kan vi legge ut bilder av de voksende juni magene uke for uke :)
 
Kjenner jeg blir litt provosert over det innlegget der.. Man legger ut fra begynnelsen nå man kan se at den vokser etterhvert da.. Og de fleste av oss har allerede litt "gravide mager" pga vi er oppblåste nettopp fordi ting gjør seg klart til at barnet skal vokse. Her gleder vi oss over at vi er gravide, og blir kanskje litt ivrige med å se om det er noe forskjell på kroppen fra dag til dag. Bra måte å buse inn på!
-hormonell
 
Det der har et unødvendig innlegg... enten legge du inn mage bilder eller så lar du være...ikke vits å være frekke med oss som har lyst å legge ut bilde eller lyst å se på andre som gjør det.
 
Noe utgangspunktbilde legger jeg ikke ut hehehe men holder av plassen til å legge ut bilder når flapse2barnpå2år magen går over til gravidmage :D
----------------------------------------------------------------------------------


Første magebilde! Sikkert bare oppblåst, ble ikke sånn her med de to andre, men til gjengjeld, nå er det ikke mer enn et år siden sist jeg fødte heller :p Mine er jo 1 og 3 år nå :) Så da jumpstarter kanskje magen ?! :p
Kan legge til, jeg er definitivt ikke slank hehe det legger seg bare veldig jevnt :D Alltid hatt temmelig flat mage, legger heller på meg i bredden :p

8+5

1380206_10151752033271630_50430032_n.jpg
 
Last edited:
Men herregud, era magar kan väl ikke synas i u 4 ?!

Unødvendig kommentar syns jeg, her er det meningen at vi kan legge ut bilder helt fra starten av og frem til fødsel :) Syns du ikke noe om dette så setter vi pris på at du ikke legger ut spydige kommentarer rettet mot oss andre i denne tråden som ønsker å dele :)
 
Holder også av en plass her :) Blir nok ikke noe bilde før uke 10 (men det er jo bare 4 uker til!! Hihi)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg har en lei tendens til å bli såå voldsomt oppblåst etter uke 8. så skal gi dere bilde når jeg har passert uke 8 og fra uke 4. forskjellen bruker å være stor. men det er oppblåstheten som gjør det vil jeg tro. Uansett

- VELDIG koselig å se alle de søte voksende magene :D
 
Begynt å merke litt forskjell nå men dette er svangerskap nr 6 og tredje bar nforhåpentligvis. så livmora er nok godt strukket fra før. Hehe
image-1.jpg
 
.
 
Last edited:
Back
Topp