Daydream sin vei mot baby <3

Heldig du var, legene på lokalsykehuset mitt sa alltid mot hverandre, så jeg ble bare stående som ett spørsmålstegn :rolleyes:
Aldri inn til samme, og alltid en som ville kjøre eget løp :rolleyes:

Clomifeen sitter i to måneder, og de ville ha litt mer tid, så jeg slutta med en gang, men har igjen en kur som ligger i skuffen...
Kjedelig med en, men nå må jeg la være å ta den
Skjønner det veldig godt [emoji54]
Veldig glad jeg har én gynekolog å forholde meg til.
Respekterer at forskjellige leger har tro på forskjellige behandlinger, men de burde holde seg til en om gangen når det er samme pasient.
[emoji848]
 
Jeg var der fire ganger, over halvannet år, (så lang tid trengte de for å henvise meg videre) og alle fire ganga var ny lege, med ny mening. Heldig du som bare har en :)
Vurderer å spare opp og gå til privat gyn neste gang, forhåpentligvis når andremann skal begynnes på. Gyn avdeling på lokalsykehuset her sliter litt :rolleyes:

Jeg krysser fingre (og tær) for at vi begge for spennende brev til uka :smug:
 
Jeg var der fire ganger, over halvannet år, (så lang tid trengte de for å henvise meg videre) og alle fire ganga var ny lege, med ny mening. Heldig du som bare har en :)
Vurderer å spare opp og gå til privat gyn neste gang, forhåpentligvis når andremann skal begynnes på. Gyn avdeling på lokalsykehuset her sliter litt :rolleyes:

Jeg krysser fingre (og tær) for at vi begge for spennende brev til uka :smug:
Hmm [emoji848]
Jeg bruker en offentlig GU. Var hos fastlegen og ble henvist.
Fikk spørsmål om jeg ønsket å reise helt til sykehuset eller bruke en lokal en. Valgte lokale.
Jeg ville hørt med fastlegen hvilket andre offentlige gynekologer som du kan velge mellom [emoji4][emoji4]
 
De har bare offentlig på sykehuset i nabobyen. Men har ei privat ei på legesenteret mitt.
Tror bare det er de på sykehuset og hun i hele lokal distriktet jeg, av gynekologer :rolleyes:
Kan jo hende de er flinkere på Elverum for eksempel, men det er halvannen time unna, da er det kortere til Oslo fra her jeg bor.
Men skal ikke til gynekolog noe mer på lenge håper jeg :rolleyes:
 
De har bare offentlig på sykehuset i nabobyen. Men har ei privat ei på legesenteret mitt.
Tror bare det er de på sykehuset og hun i hele lokal distriktet jeg, av gynekologer :rolleyes:
Kan jo hende de er flinkere på Elverum for eksempel, men det er halvannen time unna, da er det kortere til Oslo fra her jeg bor.
Men skal ikke til gynekolog noe mer på lenge håper jeg :rolleyes:

Hvor i landet bor du?
 
Jeg bor rett utenfor Kongsvinger ;). Men i en anna kommune.
Ganske sør i Hedmark fylke. En snau time unna svenskegrensa, og en times tid unna Oslo.

Ah, du bor i vinger ja :) Der der en del ganger ;)
 
Nei, bor ikke på Kongsvinger ;)
To mil utenfor, men har bodd nesten 20 år der, og glad jeg ikke bor der lenger :oops:
Blir boende i nabo kommunen jeg. Funnet odelsgutt, så blir gardskjerring med tida :D
 
Nei, bor ikke på Kongsvinger ;)
To mil utenfor, men har bodd nesten 20 år der, og glad jeg ikke bor der lenger :oops:
Blir boende i nabo kommunen jeg. Funnet odelsgutt, så blir gardskjerring med tida :D

Så koselig :D
Mye jobb da, men utrolig koselig :D
Hva slags dyr?
 
De har slutta med dyr, så er ingen der nå. Så spørs om det bare blir katter :angelic:
Kanskje kanin etter hvert, det tar vi på sparket. Kan ha griser da. Men er mye jobb. Er vokst opp med griser.
Men er korn det går i der. Kornbønder :) Mye jobb det også.
 
De har slutta med dyr, så er ingen der nå. Så spørs om det bare blir katter :angelic:
Kanskje kanin etter hvert, det tar vi på sparket. Kan ha griser da. Men er mye jobb. Er vokst opp med griser.
Men er korn det går i der. Kornbønder :) Mye jobb det også.

Ja, det er sant :)
 
Ikke får man særlig betalt heller, så like greit å ikke ha dyr tror jeg.
Men kosedyr blir det noen av :)
 
Ikke får man særlig betalt heller, så like greit å ikke ha dyr tror jeg.
Men kosedyr blir det noen av :)
Tror det jeg savner mest ved det å bo på gård, er å ha masse plass som hunder kunne løpe fritt i.
 
Tror det jeg savner mest ved det å bo på gård, er å ha masse plass som hunder kunne løpe fritt i.

Jeg har aldri hatt hund, så lite erfaring med dem. Men har hatt katt i ti år :happy:
Litt mer kattetypen. Men har hatt kanin og marsvin også. Dyr må jeg ha :oops:
 
Jeg har aldri hatt hund, så lite erfaring med dem. Men har hatt katt i ti år :happy:
Litt mer kattetypen. Men har hatt kanin og marsvin også. Dyr må jeg ha :oops:
Dyr er viktig for min trivsel ♡♡
 
Min også. Klarer meg ikke uten, en dag uten dyr, er en dag uten mening :angelic:
Enig [emoji173][emoji173][emoji240][emoji240][emoji190][emoji190]

Drømmen er hund og barn ♡♡
 
Enig [emoji173][emoji173][emoji240][emoji240][emoji190][emoji190]

Drømmen er hund og barn ♡♡

Ikke sånn veldig lyst på hund jeg, hadde det før, men etter at ryggen streika har jeg innsett at hund er ikke det rette dyret :oops:
Men er fine og koselige dyr
 
Ikke sånn veldig lyst på hund jeg, hadde det før, men etter at ryggen streika har jeg innsett at hund er ikke det rette dyret :oops:
Men er fine og koselige dyr
Folk er jo forskjellige [emoji4][emoji4] Heldigvis [emoji39][emoji39]
 
Folk er jo forskjellige [emoji4][emoji4] Heldigvis [emoji39][emoji39]

Men jeg kan låne mammas sin :) Men kan ikke gå med han, for han drar noe veeeeldig.
Også liker han ikke kattene mine, så blir bare med litt kos når jeg ser han. (Også er jeg allergisk mot hund:oops:)
Men som turkamerat kunne jeg ønska meg hund. Men koster nok med tre katter.
Det neste som kommer i hus, er en baby håper jeg :)
 
Back
Topp