Daydream sin vei mot baby <3

Ventetider er ikke morsomme uansett de :rolleyes:
Håper den går fort for oss begge. Men regner med helt sikkert, at dere blir godkjente. Sjelden de ikke godkjenner.

Håper det :)
Når skal du inn til sykehuset? :)
 
Håper det :)
Når skal du inn til sykehuset? :)

Tirsdag 11. september. Dagen jeg hadde termin da jeg var gravid i desember/januar :sorry:
Og den dagen er kjæresten enten i Kristiansand eller Stavanger. Gått surr i hvor og når jeg :rolleyes:
 
Tirsdag 11. september. Dagen jeg hadde termin da jeg var gravid i desember/januar :sorry:
Og den dagen er kjæresten enten i Kristiansand eller Stavanger. Gått surr i hvor og når jeg :rolleyes:

Det er jo under 1mnd :) Det går fort :D Skjønner at det er en tøff dato! God klem!
 
Det er jo under 1mnd :) Det går fort :D Skjønner at det er en tøff dato! God klem!
Det er da jeg har sprøytestart :eek: Så har hatt sånn cirka kontroll. Som jeg gruer meg til de sprøytene :nailbiting:
 
Det var den fridagen :(
Jobba 13 timer i går. Dro hjemmefra 05:15 og var hjemme ca 20:30 (god reise vei)
Helt utslitt og gledet meg til en fridag hvor jeg kunne slappe av. Spesielt siden jeg også jobber fredag og lørdag. Skal jobbe 3 helger på rappen. Men neida.
Sjefen er sykemeldt. Ass.sjef kunne ikke jobbe. Ekstrahjelpen er allerede på jobb og andre deltiden har en annen jobb hvor hun er i dag.
Jeg er sikker på at dette ender med at jeg møter veggen.. det er iallfall tapsprosjekt siden jeg er deltid begge steder.
 
Det var den fridagen :(
Jobba 13 timer i går. Dro hjemmefra 05:15 og var hjemme ca 20:30 (god reise vei)
Helt utslitt og gledet meg til en fridag hvor jeg kunne slappe av. Spesielt siden jeg også jobber fredag og lørdag. Skal jobbe 3 helger på rappen. Men neida.
Sjefen er sykemeldt. Ass.sjef kunne ikke jobbe. Ekstrahjelpen er allerede på jobb og andre deltiden har en annen jobb hvor hun er i dag.
Jeg er sikker på at dette ender med at jeg møter veggen.. det er iallfall tapsprosjekt siden jeg er deltid begge steder.

Uffda, dette høres ikke helt bra ut. Håper du klarer å få hvilt litt mellom slagene, sånn at du kommer deg litt ovenpå igjen.
 
Uffda, dette høres ikke helt bra ut. Håper du klarer å få hvilt litt mellom slagene, sånn at du kommer deg litt ovenpå igjen.

Ja, får håpe det :) Kjenner kroppen trenger hvile.
Men en positiv ting er at jeg fikk sendt i veien skjemaene til helse-fonna i dag. Er postkontor på senteret jeg jobber, så da fikk jeg det unna i dag. Posten går kl. 16 herfra, så da har de brevet midten av neste uke :)
Da er det bare å vente på å få time :)
 
Ja, får håpe det :) Kjenner kroppen trenger hvile.
Men en positiv ting er at jeg fikk sendt i veien skjemaene til helse-fonna i dag. Er postkontor på senteret jeg jobber, så da fikk jeg det unna i dag. Posten går kl. 16 herfra, så da har de brevet midten av neste uke :)
Da er det bare å vente på å få time :)

Det er bra! Håper du får svar raskt. Det blir spennende fremover[emoji4]
 
Krysser fingra for at du snart får time. Godt å ha å forholde seg til det.
 
Krysser fingra for at du snart får time. Godt å ha å forholde seg til det.
Ja, jeg synes det er enklere å ha en dato jeg må jobbe meg frem til.
Noe fast å forholde meg til
 
Ja, jeg synes det er enklere å ha en dato jeg må jobbe meg frem til.
Noe fast å forholde meg til
Det synes jeg også, helt klart godt å ha det. Tenker den kommer rimelig raskt jeg :happy:
 
Det synes jeg også, helt klart godt å ha det. Tenker den kommer rimelig raskt jeg :happy:
Ja, får bare smøre seg med tålmodighet og vente ;)
Jeg tipper jeg får vite timen om ca 2 uker :)
I mellomtiden så fortsetter vi å prøve på egenhånd ved hjelp av letrozol :)
 
Ja, får bare smøre seg med tålmodighet og vente ;)
Jeg tipper jeg får vite timen om ca 2 uker :)
I mellomtiden så fortsetter vi å prøve på egenhånd ved hjelp av letrozol :)

Plutselig så sitter den med bare det også :)
Fungerte med el sprøyte i tillegg til Clomifeen her. Men fikk bare prøve en gang, og mista :oops:
 
Plutselig så sitter den med bare det også :)
Fungerte med el sprøyte i tillegg til Clomifeen her. Men fikk bare prøve en gang, og mista :oops:
Egget slipper og sambo har fine svømmere.
Enten så utvikler ikke egget seg inni meg, eller så klarer det ikke å feste seg.
Slimhinnen min er også bra.
Det er uforklarlig rett og slett.
 
Egget slipper og sambo har fine svømmere.
Enten så utvikler ikke egget seg inni meg, eller så klarer det ikke å feste seg.
Slimhinnen min er også bra.
Det er uforklarlig rett og slett.

Jeg har hatt samme trøbbelet alle månedene med Clomifen. Så skjønner ikke hvorfor det ikke har klaffa :sorry:
 
Back
Topp