Dagens tips fra en veteran

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Nyt å ligge på magen så LENGE dere kan! Og å sove uten bh. Det er de to tingene jeg har savnet aller mest i svangerskapene og barseltiden med de 3 andre. Magen vokser jo, puppene vokser, blir ømme og ubehagelige, og til slutt blir det umulig å ligge på magen. Og når du lekker melk i all evighet, må du nesten ha bh på hver eneste natt i overskuelig fremtid. Så - nyt det mens dere kan, det skal jeg gjøre [emoji23]
 
Kan ikke kalle meg veteran akkurat, men signerer det med å ligge på magen! ;)
Jeg kjøpte en bbhugme i forrige svangerskap, da kunne jeg lage meg en grop til magen slik at jeg faktisk kunne legge meg på magen helt frem til fødsel. Var så sykt deilig!
 
Kan ikke kalle meg veteran akkurat, men signerer det med å ligge på magen! ;)
Jeg kjøpte en bbhugme i forrige svangerskap, da kunne jeg lage meg en grop til magen slik at jeg faktisk kunne legge meg på magen helt frem til fødsel. Var så sykt deilig!
Jeg vurderte på et tidspunkt å grave hull i madrassen sist [emoji23] Sikkert billigere med en bbhugme enn ny madrass etter graviditeten [emoji23][emoji23]
 
Nyt å ligge på magen så LENGE dere kan! Og å sove uten bh. Det er de to tingene jeg har savnet aller mest i svangerskapene og barseltiden med de 3 andre. Magen vokser jo, puppene vokser, blir ømme og ubehagelige, og til slutt blir det umulig å ligge på magen. Og når du lekker melk i all evighet, må du nesten ha bh på hver eneste natt i overskuelig fremtid. Så - nyt det mens dere kan, det skal jeg gjøre [emoji23]
Jeg har et barn fra før, så kjenner igjen det du skriver :p Men takk for at du minner meg på det, man glemmer fort :D
 
Ikke alle som lekker da, men det å ligge på magen... nyt det!!![emoji4]
 
Enig her!
Elsker å ligge på magen! Det blir umulig etterhvert..
 
Åh... ja... jeg tenker på det hver eneste kveld [emoji23]
Men for meg kom det på det samme... hadde halsbrann og måtte ha hodet høyt hevet. Spiste gaviscon som drops.
 
Ikke alle som lekker da, men det å ligge på magen... nyt det!!![emoji4]
Jeg lekker heller ikke mer enn de første par dagene, sånn egentlig - men måtte ha bh på likevel - LENGE. Puppene er bare så annerledes synes jeg. Minstemann var sikkert halvannet før jeg klarte å sove uten bh [emoji23][emoji85]
 
Åh... ja... jeg tenker på det hver eneste kveld [emoji23]
Men for meg kom det på det samme... hadde halsbrann og måtte ha hodet høyt hevet. Spiste gaviscon som drops.
Å himmel. Jeg hadde glemt halsbrann. Takk for påminnelsen [emoji85] Mye å glede seg til [emoji23]
 
Haha, takk for tips!! Skal nyte det så lenge jeg kan :)
 
Ligge på magen kan jeg bare glemme med superømme bryster, men sove uten bh skal jeg passe på å nyte :goodnight
 
Allerede nå i uke 6+3 så er puppene sååå ømme at det til tider er ubehagelig å ligge på siden og på magen (i våken tilstand):)
 
Back
Topp