Dagens babyantrekk!

ad7bf71e1be44361b0e7c001ae27121a.jpg

Hvor er disse klærne fra? :) (sniker fra mars 2017)
 
b4d86ef7abf8d0ea8f6faac96c960577.jpg

Mannen som har kledd på, så derfor 3 nyanser med blått :p
Body - Newbie/Kappahl
Bukse - Polarn O Pyret
 
f209e90acda4c10f60f4165e4adf7ab0.jpg
 
f9b4b3c5c7933dd31ae431179057331d.jpg

Brettebleie i økologisk bomull fra nøstebarn (geffen booster), blå ullbukse fra imagine og ull/silke body fra nøstebarn.
Så søt :) Har samme bodyen, i samme farge også har eg den i rosa også <3 Har den også i blå i større str, elsker nøstebarn, farlig når man bor i gang avstand til en av deres butikker :eek:
 
Så søt :) Har samme bodyen, i samme farge også har eg den i rosa også <3 Har den også i blå i større str, elsker nøstebarn, farlig når man bor i gang avstand til en av deres butikker :eek:

Takk. Ja, det kan jeg tenke meg er farlig for lommeboka. Men nøstebarn holder seg godt i verdi da.[emoji4]
De omslagsbodyene er så søte. Jeg har også en i turkis. En annen ting jeg elsker med nøstebarn er at klærne er så kjønnsnøytrale.
 
Takk. Ja, det kan jeg tenke meg er farlig for lommeboka. Men nøstebarn holder seg godt i verdi da.[emoji4]
De omslagsbodyene er så søte. Jeg har også en i turkis. En annen ting jeg elsker med nøstebarn er at klærne er så kjønnsnøytrale.
Ja, har aldri vært så nøye på farger på barna mine, storebror brukte rosa og lilla :) Ull er gull uansett farge :)
 
Back
Topp