Dagbok om en drøm

Er det lenge siden jeg har sett deg her.
Tatt en liten pause fra BV kanskje?
 
ORIGINAL: * Bobbo *

Er det lenge siden jeg har sett deg her.
Tatt en liten pause fra BV kanskje?

 
Hei Bobbo og alle dere andre.
 
Koselig å se at du etterrlyser meg. Har hatt og har en liten pause ja. Følt behovet for å kutte ut tankene rundt prøving. Få livet tilbake til det normale, men det er ikke helt lett alltid. Hver gang jeg ser en stor mage eller en barnevogn blir jeg mindt om min egen barneløshet.
Skal til Ullevål i morra for en samtale. Håper så de kan gå med på kort regime! Gjør de ikke det er jeg redd det ikke blir fler forsøk. Vet ikke om det er vits i å gå gjennom hele den lange prosessen. Kroppen blir jo så utslitt og da er det ikke sikkert frøet fester seg på grunn av det.
Hvis ikke ullevål går med på det er det kanskje mulig å bytte sykehus.... Åssen det skjer vet jeg ikke, men den tid den sorg. Nå håper jeg Ullevål er med på kort regime.
 
For dere som har fått med dere at hun som kjøpte huset vårt ikke møtte på kontraktsmøte så kan jeg si at alt er på stedet hvil.[:@][:@] Megler har hatt en uke ferie, men har snakka med dama. Hun sier visst nok at hun vet hun har ansvsaret, men det merker vi ikke noe til. Nå tar hun ikke telefonen igjen. Snakka med en kamerat som er megler og han skulle sjekke litt for oss. Vært i kontakt med advokat og tror vi bare må gå videre med den snart. Jeg vil flytte. Sett et kjempefint hus i et område vi har lyst til å bo, men det er litt for dyrt... Litt lei dette tullet jeg....
 
Vel vel... Lykke til videre jenter. Håper jeg kommer sterkere tilbake senere. Dere er en flott gjeng og jeg ønsker med hele meg at dere lykkes!!   
 
hei!
så koselig å se deg her inne igjen!
håper det ordner seg med hussalg fort, slik at dere kan flytte snart[:)]

lykke til på ullevål i morgen! krysser fingrene for dere
 
Hey, der tittet du innom en tur.
Krysser alt som krysses kan for at Ullevål går med
på kort regime. Må oppdatere oss imorra da.
 
Håper også dere får ordnet opp i hussalget.
 
Masse lykke til imorra.
 
Stor klem.

 
 
ORIGINAL: Serene

Lykke til på ullevål imorgen, håper de går med på kort regime for din skjyld nå[:)]

 
Endelig tid til litt oppdatering inne på dagboka mi.
Er letta etter mandagen. Godt Ullevål går med på kort regime![:)] Ellers er jeg redd det var kroken på døra for oss. Synarela'n er et lite helvete for meg. Godt ikke så mange reagerer så sterkt.
Ser litt lettere på ting i dag. Sjefen sa jeg så lettere ut i ansiktet i dag. Godt å høre at det synes å. Har følt meg som en vaskeklut den siste tida - til tider litt sur å. [:D]
Nå kan vi se framover til et kort forsøk. Usikker på når det blir. Siden det ikke kan planlegges blir det hvis det er plass. De har ikke plass nå. Mensen skulle kommet i går, men kan jo være litt surr etter en periode med Synarela. Håper den venter til slutten av uka. Kanskje det er plass da.
 
Ser ut til at det ordner seg med huset også. Men er ikke sikker før jeg overleverer nøklen. Dama ba om utsettelse for overtagelse. Hadde mest lyst til å si nei - være litt vrang jeg å, men megler sa det kunne være viktig for om hun fortsatte på samme spor og ikke trakk seg på nytt. Så Tante Slem trakk seg stille unna.[:D] 
 
Føler livet mitt ikke lenger er så på vent. Vi vet hva vi skal - flytte og ha to nye forsøk. Eller.... et!!! Selvfølgelig et!! Håper det er full klaff nå![:)] 
 
ORIGINAL: Ivara

Så godt å lese at du har det bedre og ser lysere på ting hestehov1. Det fortjener du nå! [:)]

Megleren har sikkert rett i at det er lurt å holde kjøper "varm" så det ikke blir noe mer tull der - men jeg skjønner godt at du fikk lyst til å være kjip du også. Bra du bet det i deg da. Det er nok annet å bruke energoien sin på enn å irritere seg over idioter.

Synes det flott av Ullevål at de gikk med på kort regime for deg. Har skjønt det sånn at det er litt vanskeligere å passe inn i opplegget deres, men det er godt å lese at de tar individuelle hensyn også.
Får håpe TR er forsinket noen dager til slik at det er muligheter på neste uke

 
Ser at du har "flyttet" fra Ullevål Ivara. Litt dumt synes jeg... Håpet litt på at vi kanskje trefftes i gangen der en gang.[;)] Hadde vært koselig! Du virker som ei hyggelig dame. Eller jente om du vil...[:)]
Gleder meg uansett med deg over at ting går litt fortere. [:)]Det er ikke no gøy å vente!
 
Hvordan går det med deg nå vennen, lenge siden jeg har sett deg nå.
Men det var godt at alt ordnet seg til slutt både med hussalg og kort regime.
 
Spent på hvordan det går jeg og!! Håper alt ordner seg for dere!! [:)]
 
Hei damer. Ser det er flere som tenker på meg. Så koselig!!
Hva skal jeg skrive.... Har trengt en lengte pause for å finne ut av ting. Å være her inne gjør at jeg blir overfokusert og ikke klarer å tenke på noe anna enn å få en liten selv.
De siste dagene har vært lit annerledes. I går var jeg i kontakt med fosterhjemstjenesten og avtalte hjembesøk til uka. Jeg har vært fosterhjem tidligere og er så godt som klarert for nytt oppdrag. De vil bare møte mannen min først og ta en prat med oss nå.
 
Har snakka mye om å hoppe av hele denne karusellen med prøverør. Kjenner jeg er fryktelig sliten og lei av å ikke vite. Føler at alt i livet er på vent. Flytter etter jul, men vet ikke hvor, vikariatet jeg har hatt er over og det skal ansettes noen i stillingen. Det er ikke en selvfølge at jeg sår jobben... Så er det dette mad barn - når kan vi få neste forsøk? Vil vi lykkes da? Ingen garanti. Å tenke at vi dropper ut føles i kveld som en lettelse, selv om det føles sårt også. Men selv om vi hopper av kan vi lykkes på egenhånd. [:)]Ikke noe er umulig så lenge det er noe liv i svømmerne og det er det jo.
 
Så da sier jeg vel kanskje hadet til dere.... [:(] Vil ikke si det enda. Må ta skrittet helt ut og bestemme oss. Tanken er vond og god. Tung og lett. Faktisk mest positiv. Det kan hende vi snart har omsorgen for et lite barn. Det har blitt flere spebarn som trenger fosterhjem den siste tiden. Kjenner det inni hjrtet mitt at jeg ønsker det. Vi kommer kanskje aldri til å få våre egne, men vi har masse kjærlighet å gi til barn som ikke er ønsket eller som har foreldre som ikke klarer å ta vare på den lille. Tårene står i øynene på meg.... Jeg vil så gjerne gi noen all kjærligheten jeg har inni meg! Ikke bare barna i barnehagen eller de jeg er tante til.
Å gå inn i dette vil bli en utfordring og en jobb, men jeg er klar for det.
 
Ble en del dette, men nå vet dere litt hvor jeg er i tankene mine. Kommer til å savne dere når jeg blir borte herfra. Ønsker dere all lykke til!!!
Men som sagt - jeg er her litt ennå...
 
Ååååh, en tøff beslutning dere har tatt! Og den trenger jo ikke være endelig heller[:)] Fantastisk at dere ønsker å åpne hjemmet deres på den måten, jeg ser at det er mange barn som trenger et stabilt hjem, og jeg er sikker på at du kan bli en utrolig fostermor for noen som trenger det. Kommer til å savne deg her inne, men håper du kommer innom på besøk og gir oss en oppdatering på hvordan det går med deg.
 
Lykke til videre! *Klem*
 
ORIGINAL: Angelicka24

Ååååh, en tøff beslutning dere har tatt! Og den trenger jo ikke være endelig heller[:)] Fantastisk at dere ønsker å åpne hjemmet deres på den måten, jeg ser at det er mange barn som trenger et stabilt hjem, og jeg er sikker på at du kan bli en utrolig fostermor for noen som trenger det. Kommer til å savne deg her inne, men håper du kommer innom på besøk og gir oss en oppdatering på hvordan det går med deg.

Lykke til videre! *Klem*

 
Signerer Angelicka her.
 
ORIGINAL: Angelicka24

Ååååh, en tøff beslutning dere har tatt! Og den trenger jo ikke være endelig heller[:)] Fantastisk at dere ønsker å åpne hjemmet deres på den måten, jeg ser at det er mange barn som trenger et stabilt hjem, og jeg er sikker på at du kan bli en utrolig fostermor for noen som trenger det. Kommer til å savne deg her inne, men håper du kommer innom på besøk og gir oss en oppdatering på hvordan det går med deg.

Lykke til videre! *Klem*


Må berre sign denne. Angelicka24 sa akkurat det eg tenkte[:D]

stooor klem[:)][:)][:)]
 
Er lenge siden jeg har vært inne her nå, men ville bare inn å oppdatere litt - selv om det ikke er så mye å fortelle enda.
Vi er igang med godkjenning som fosterhjem. Slipper kurset, men går igjennom alle spørsmålene i "Livsboka". Litt av en jobb! Men spennende! Blir nok ikke godkjent før jul. Tida går så fort. Har begynt å se på vogner, senger og bilseter, men må vente med å kjøpe siden vi ikke vet hvor stort barnet vi får er.
 Håper det er bra med alle sammen her inne! Tenker på dere, men har ikke vært her på lenge. Kjenner det fortsatt er litt sårt å kanskje aldri bli ordentlig mamma. Mannen min har ikke gitt opp håpet på naturlig og egenprodusert arving, men jeg er ikke like optimistisk. Men det kan jo skje...
Uansett - jeg gleder meg som en unge til å få en liten en i huset!! [:)][:)][:)]
 
Ha ei fin adventstid alle sammen! Håper julegavene deres blir en positiv test!!
 
Klem fra meg 
 
Her kommer en liten oppdatering fra meg.[:)]
Har hatt vårt andre beslk av fosterhjemstjenesten. Hun åpnet med å si de hadde sendt oss som et forslag til fosterhjem for en liten gutt på tre måneder![:)] Ble helt på gråten jeg! Vi har hele tiden tenkt jente, hun vet det, men ville foreslå oss pga av at det var tanke om adopsjon av gutten. Kjenner jeg blir helt rar og varm inni meg! Tenk! Kanskje vi sitter med vår egen lille gutt på nyåret!! Vi er fortsatt litt i tenkeboksen, spes mannen min. Mye som taler for - adopsjon, ikke rus hos foreldrene, men "greie" forhold, vi kan få han fort.
Å så spennende! Nesten litt skummelt.... Får ansvaret for et lite barn - som ikke er vårt - ennå...
Men jeg er klar!
 
 
 
 
Back
Topp