Dagbok for Hanne

lavita

Andre møte med forumet
hei
vet ikke om dette blir rett.lyst å ha ei dagbok her jeg og menne vet ikke riktig hvordan jeg gjør dt.Er det HER man lager sin dagbokside???????????????????
takk for hjelp:)
 
 
Hei!!!
 
Ja, nå har du laget deg din egen dagbok, gratulerer og velkommen hit skal du være [:)]
 
ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
 
ja, da har æ fått mæ dagbok:) å takk for vellkomsthilsen:)
 
litt historie om kem æ e da...............
æ e ei dame på 38 år.jobbe som sykepleier på et sykehjem.stortrives med det.
nr.2 i en søskenflokk på 6. Storebror har fått 2 unga.begge søstrene har fått 3 hver.småbrørn mine har ikkje begynt enda.
æ har prøvd å få barn sia 1997.hormonkurer og masse undersøkelser for å finne ut hva som hva galt.Diagnose:uforklarlig barnløs.forholdet tok slutt,flytta hjem tel Nord Norge i 2002.ny sambo i 2003.prøvde prøverør 3ganger.vurderte å adoptere.slutt på forholdet.flytta for mæ sjøl sommeren 2007.
etter ti års fokus på å prøve å få barn og mye barnefokus i min fam. bestemte æ mæ for å finne ut at det går ann å leve uten unga og.Å kanskje være lykkelig uten? traff så en mann høsten 2007.Han hadde ikkje barn heller.han fikk vite min historie og vi fokuserte på forholdet og at vi kunne få det fint uten unga og. Så har nu det skjedd det æ trudde æ aldrig sku få oppleve.mensen kom ikkje i april.æ tenkte at nu e æ kommet i overgangsalder.....tok en test etter ei uka å den viste positiv!!!!!!!!!!!!!!!!!
æ sveve på en rosa sky:) å alle som vet ka æ har gått igjennom i alle dissa åran,e overlykkelig på våre vegne.kjæresten min føle sæ som verdens heldigste.selv om vi e "nykjæresta" e vi voksne og fornuftige.detta skal gå bra.kjenne det i hjeret mitt:) nu har vi plana om å ta over et familiehus.så det blir masse oppussing fram tel jul.da får vi verdens fineste julegave.:)
ska bruke mi dagbok tel å skrive litt om korsen det blir, frem til den lille kommer:)
 
 
 
Så du er "allerede" gravid du da? :D
Gratulerer så mye![:)]
Hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp