Da melder eg meg inn her:)

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei:) vi har nettopp hatt vårt første forsøk med ivf og vi lykkes <3
 

Vedlegg

  • 1448993150462.jpg
    1448993150462.jpg
    40,9 KB · Visninger: 19
Takk:) ja godt at man kan få litt hjelp når det trengst:) vært prøvere i over 3år nå så godt og endeli lykkes!!!

Ja, virkelig! Vi var også på vei inn i det tredje året nå. Deilig å endelig kunne vente på en litt annen måte framover :)
 
Takk:) hvor langt er du på veg?klaffet det på første forsøk med dere også?:)

Jeg er nå 4+4. Er vårt 6. Forsøk på søsken. Ble gravid på forsøk nr 4, men mistet i MA etter at blindtarmen sprakk.
Har et barn på 4 år som vi fikk etter første forsøk, tatt mye lenger tid med søsken og hadde egentlig tenkt at dette ble siste forsøk, så nå må den bare sitte!!
Veldig deilig at det sitter på første!! Er stor forskjell:rolleyes:.
 
Jeg er nå 4+4. Er vårt 6. Forsøk på søsken. Ble gravid på forsøk nr 4, men mistet i MA etter at blindtarmen sprakk.
Har et barn på 4 år som vi fikk etter første forsøk, tatt mye lenger tid med søsken og hadde egentlig tenkt at dette ble siste forsøk, så nå må den bare sitte!!
Veldig deilig at det sitter på første!! Er stor forskjell:rolleyes:.

Ja nå må den bare sitte <3 krysser fingrene for deg! Ja er deiligt at det går på første,men er fårsatt en smule bekymret..tror ikkje eg klarer og roe helt ned før ul:)
 
Ja nå må den bare sitte <3 krysser fingrene for deg! Ja er deiligt at det går på første,men er fårsatt en smule bekymret..tror ikkje eg klarer og roe helt ned før ul:)

Nei det skjønner jeg. Sliter med det samme.
Vi får ta en dag av gangen. Det positive er jo at du nå vet at du kan bli gravid, det har du kanskje aldri vært før?
 
Nei det skjønner jeg. Sliter med det samme.
Vi får ta en dag av gangen. Det positive er jo at du nå vet at du kan bli gravid, det har du kanskje aldri vært før?

Har en datter på snart 9. Med en annen mann.det var ikke med ivf. Men dem finner ikke noe galt med meg og sambo..uforklarlig barnløshet:/ så er glad det gjekk nå:)
 
Back
Topp