Da hører jeg visst til her

Nei..... Så trist!! Beklager så mye at du også hører til her nå. Sender mange gode klemmer og tanker din vei, håper du har god støtte rundt deg ❤️❤️❤️
Takk :). Masse gode klemmer og tanker din vei også :) :Heartbigred
Kanskje vi kommer i samme termin forum igjen :).
 
Så leit :sorry: Var i marsgjengen selv, men SA i 5+4 forrige uke. MA i oktober og april også.

Måtte vi alle snart få terminspire :smiley-angelic001

Håper du får eggløsning snart så det kan bli oppstart for deg i august med IVF :Heartbigred .
Så krysser jeg fingra for at jeg vi alle får terminspire innen kort tid :Heartbigred
 
Håper du får eggløsning snart så det kan bli oppstart for deg i august med IVF :Heartbigred .
Så krysser jeg fingra for at jeg vi alle får terminspire innen kort tid :Heartbigred
Jeg tror faktisk jeg har eggløsning allerede nå, drøye 10-13 dager etter at aborten starta/skjedde. Det hadde vært SÅ mirakel, for da kan vi starte ivf helt som planlagt :smiley-angelic001
 
Synes og vi var mange fra januar/februar. Virker som det er kritiske uker ja... krysser fingrene for oss alle sammen at vi snart sitter med en liten spire igjen ❣️
Synes det tyngste er å ha gått flere uker uten å vite at noe er galt.
Det er beintøft å gå gjennom noe sånt. Men min trøst har vært dette forumet :Heartred
 
Synes det tyngste er å ha gått flere uker uten å vite at noe er galt.
Det er beintøft å gå gjennom noe sånt. Men min trøst har vært dette forumet :Heartred
Samme her, og det å nærme seg "tryggere" uker og begynne å bli sikrere på at dette går veien, etter å ha sett hjerteslag og alt, også boom få det sjokket om at nei, det har stoppet å utvikle seg rett etterpå. Har hatt så mye trøst i forumet selv, vet ikke hva jeg skulle gjort uten ❤️ håper det begynner å gå bedre med deg nå!
 
Samme her, og det å nærme seg "tryggere" uker og begynne å bli sikrere på at dette går veien, etter å ha sett hjerteslag og alt, også boom få det sjokket om at nei, det har stoppet å utvikle seg rett etterpå. Har hatt så mye trøst i forumet selv, vet ikke hva jeg skulle gjort uten ❤️ håper det begynner å gå bedre med deg nå!
Går heldigvis fremover. Synes det faktisk er mye bedre nå som jeg har hatt eggløsning, for da føles det som at kroppen er i gang igjen :Heartred Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp