Da forlater jeg dere

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Da har den spottingen jeg begynte med i går tatt seg veldig opp nå i kveld med sterke smerter og mer blødning, så da er jeg ganske sikker på at dette er en SA. Kjempe trist, men vi får bare se det positive på dette. Vi prøvde ikke lenge, da det klaffer på første forsøk, og i tillegg så var ikke dette barnet friskt, så da håper vi den sitter neste gang. Starter prøvingen på nytt når jeg er ferdig med blødningen min[emoji106] [emoji3]
 
Ånei, så trist![emoji20][emoji173]️ Men fantastisk tankegang, hold på den! Lykke til videre![emoji5]
 
Sender en stor klem til dere <3
 
Da har den spottingen jeg begynte med i går tatt seg veldig opp nå i kveld med sterke smerter og mer blødning, så da er jeg ganske sikker på at dette er en SA. Kjempe trist, men vi får bare se det positive på dette. Vi prøvde ikke lenge, da det klaffer på første forsøk, og i tillegg så var ikke dette barnet friskt, så da håper vi den sitter neste gang. Starter prøvingen på nytt når jeg er ferdig med blødningen min[emoji106] [emoji3]

Så leit å lese perla :( masse lykke til med videre prøving! :Heartpink
 
Så trist! Håper den sitter fort igjen!
 
Så trist :(
Håper det klaffer fort igjen :Heartred
 
Så trist :( Men fin innstilling, håper det klaffer fort igjen:Heartblue
 
Så trist! Klem til deg og lykke til! ❤️
 
Åånei, så leit :( Men for en fin innstilling du har! Den vil nok holde deg motivert mot målet. Lykke til videre [emoji173]️
 
Back
Topp