Dømmer du folk som har mange sexpartnere?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hvor mange er evt. for mange og er det forskjell på menn eller damer?
 
For min del kan folk ha seg så mye de vil med hvor mange de vil :) Ett fett om det er menn eller damer som "ligger rundt" :)
 
Helt ærlig så er tiden forbi da jeg la merke til slike ting. Er "aldri" på byen, og hvor mange sexpartnere man har hatt er ikke noe som blir snakket om her i min omgangskrets iallefall. Men hadde ikke dømt. Ville bare gått ut ifra at de har hatt lange singelperioder, da er det vel "fort gjort".
 
Jeg har andre ting å tenke på enn om folk har ligget med 1 eller 100. Derimot har jeg foreslått for ei tidligere venninne at hun burde kanskje være litt mer forsiktig. og bruke kondom om hun skulle bytte partner hele tia, da hun hadde klamydia for 5 gang. Men det var bare råd pga hennes helse, ikke fordi jeg dømmer etter antall.
 
Nei. Det har da ikke jeg noe med. Det har absolutt ingenting å si i forhold til hvordan personen er.
 
Gruppa vår har vel alltid værr åpne. Så vi ble mer sjokka da det kom inn en ny i vennekretsen som ikke hadde hatt så mange partnere:p men jeg legger meg ikke opp i hvem som gjør hva med hvem så lenge de ikke gjør det med min partner:)
 
Jeg kunne ikke brydd meg, men hadde mannen ligget med over 50 damer før vi møttes tror jeg nok at jeg hadde holdt meg unna etter første samtale. :)
 
Jeg dømmer mer de som dømmer andre for å ha hatt mange sexpartnere, enn de som har hatt mange sexpartnere. :p
 
Jeg dømmer bare hvis de er så dumme at de ikke bruker kondom og tror at "Når jeg har p-stav/går på pillen så kan ingenting skje ha-ha"
Det er ikke bare sitt eget liv man risikerer å ødelegge hvis man har mange sexpartnere og får en kjønnssykdom. Mange har jo ikke symptomer før de har rukket å hatt sex med mange flere og da er jo skadeomfanget mangedoblet. Er dessverre alt for mange som tror at pillen er nok. Eller som tror at det aldri hender dem fordi de "stoler på egen dømmekraft". En person du er i ferd med å ha sex med kommer ikke til å svare "ja" på at de har en kjønnssykdom eller KAN ha det, derfor kan du ikke stole på dem. Har selv vært i en ubehagelig situasjon med en som ikke var clean allikavel. Endte med at jeg gav det til han som nå er mannen min da vi hadde sex uten kondom for første gang da vi hadde funnet ut at vi skulle satse på forholdet vårt. Utrolig ubehagelig og jeg hatet meg selv for å være så utrolig DUM å tro at akkurat den ene gangen med den ene fyren skulle gå bra uten kondom. Det gjorde det ikke, gitt. Ha gjerne mange sexpartnere, ha gjerne regelmessige orgier for min del, men bruk for guds skyld kondom/femidom. Jeg var ikke uheldig, jeg var uforsiktig, og det måtte jeg betale for. Selv om alt gikk bra og vi begge er friske så kunne det gått verre. Og jeg må leve med den skampletten på starten på forholdet vårt resten av livet.
 
Back
Topp