Cytotec-kur nr 2...

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Hei, var på etterkontroll i går, og det var rester igjen.. :( ny Cytotec-kur, tok to tabletter i går kl 13, enda ikke kommet ut noe.... Hvilke erfaringer har du?
 
Jeg hadde en MA i fjor der det ble tatt utskrapning. Men det var en del rester igjen og jeg fikk Cytotec som ikke virket. Da ble det ny utskrapning. Nå går jeg jaggu gjennom det samme igjen. Spent på å se om Cytotec tar restene denne gangen.
 
Hei!
Så kjedelig at det ikke funker.. Når jeg tok cytotec kur tok det 26 timer før noe begynte, og da kom det i gang raskt.. På en forelesning. Jeg gikk på forelesningen fordi jeg ikke trodde cytotec-kuren virket på meg da det hadde tatt over 24 timer... Har det skjedd noe siden du skrev?
Må man ha etterkontroll etter cytotec-kur? Det har ikke jeg hatt...

Lukke til videre :)
 
Ikke kommet noen enda, 48 t siden jeg tok Cytotec. Ringte inn på Gyn, og fått time i morgen, da jeg ikke rakk å kjøre inn i dag...
Huff ja... ventet bare på at det skulle komme da jeg tok en trøstetur innom IKEA i går:confused:;)
Jeg fikk etterkontroll 1 uke etterpå, og skulle inn på etterkontroll igjen førstkommende mandag. Vet ikke om man må, men jeg er glad for det ja. Jeg trodde alt var ute etter første kur siden blødningen stoppet, men det viste seg å være såpass at jeg fikk ny kur og nå vurdering til utskrapning i morgen...
Takk! Jeg er spent....:confused: nå må jeg iallfall shave leggene, vi lo godt av det sist jeg var der... *flau* hehe...
 
Så kjedelig med rester. Har dessverre skjønt at det er veldig vanlig med Cytotec. Hadde en MA for to uker siden og måtte ha to Cytotec-kurer. Nå vet jo ikke jeg om alt har kommet ut på den siste, men det som kom ut, kom dagen etter jeg hadde tatt tabletten (og den tok jeg på morgenen). 48 timer er jo ganske lenge, så godt at du har fått time til gyn som kan få sjekket det!
 
Hos meg gikk det ganske raskt fra de 4 pillene til virkning. Lå den første timen og var oppe og gikk i sirkler for å få fortgang i sakene. Hadde minimalt med rester igjen og fikk dra hjem. Neste uke skal jeg ta g-test for sikkerhetsskyld
 
Nå sitter jeg her og venter på utskrapning.. Nervøs jeg.. Men er jo fort gjort! Og veldig sulten.. o_O
 
Med meg kom det ingenting av cytotek kuren etter vi oppdaget Ma. Bare mye smerter.
Fikk heldigvis en utskraping 3 dager etterpå istedenfor ny runde. Småblødd de siste dagene, kom noe koagler plutselig i går, men nå er det lite blødninger igjen.

Masse lykke til:) Håper ikke det blir lang ventetid. Jeg hadde time kl12 og fastet siden kvelden før. Fikk ikke komme inn før kl16 :dead:
Starving..
 
Takk takk, godt å være ferdig nå. Gikk jo bedre enn jeg hadde tenkt, er vel mer nedfor ift omstendighetene rundt, så det virker jo inn.. Fastet 26 timer, så groggy av bare det, hehe.. godt jeg hadde med strikkinga når ventetida ble så lang!! Flinke forståelsesfulle folk på sengepost og opr :)
Takk for alle lykkeønskninger! Dere er gode å ha!
 
Da jeg var på kontroll 7 uker etter cytotec var det rester og hcg var på 13.
Fikk ny kur uten effekt. En snau uke etterpå fikk jeg en blødning og da kom resten av seg selv.
 
Hadde MA i juli16. Var i uke12 fosteret hadde stoppet i uke9.

Fikk 7 runder med cytotec... én uke etter hadde jeg fortsatt rester. 2mm for lite til utskrapning.
Spottet helt frem til første EL etter aborten. Første TR kom 12 uker og 2 dager etter aborten...
Progesteron ble lavt og lutealfasen ble kortere. Kroppen brukte 6mnd på å bli normal igjen...
skulle jeg bli utsatt for dette igjen, skal jeg kreve utskrapning.
 
Back
Topp