Cravings

minni89

Glad i forumet
Septembergull'17
Flere som har fått spesielle cravings?
Jeg har fått helt dilla på flintsteik [emoji85][emoji87] av alle ting, og baguette med salat og dressing [emoji28]
Føler jeg går rundt å tenker på mat HELE tiden.. Lover ikke bra [emoji38]
 
Har fått helt dilla på det nye smøret; Olivero (?)

Har aldri brukt smør annet enn baking og steking, men nå spiser jeg det på skive eller knekkebrød til både frokost, lunsj og kvelds. Ååå, varm banguette med smør hørtes helt nydelig ut!
 
Har fått helt dilla på det nye smøret; Olivero (?)

Har aldri brukt smør annet enn baking og steking, men nå spiser jeg det på skive eller knekkebrød til både frokost, lunsj og kvelds. Ååå, varm banguette med smør hørtes helt nydelig ut!

Det smørret har æ ikke smakt enda, men kanskje æ må prøve, eller best å prøve å la være [emoji85][emoji28]
Åhh, varm baguette med smør (ost og skinke) hørtes helt himmelsk ut
 
Det smørret har æ ikke smakt enda, men kanskje æ må prøve, eller best å prøve å la være [emoji85][emoji28]
Åhh, varm baguette med smør (ost og skinke) hørtes helt himmelsk ut
Oh yes! Godt det er påskestengt, for hvis ikke måtte jeg nok tatt meg en tur på butikken nå.
 
Hadde veldig lyst på kake og sjokolade i perioden jeg var kvalm, men har roet seg nå heldigvis ;) men er dårlig på å stå over fristelser likevel :p
Er ellers veldig glad i farris om dagen.
 
Føler jeg gjør ikke annet enn å spise. Ikke bare usunnheter men mat og, er sulten all the time
 
Har igrunn aldri likt farris, men kanskje jeg burde prøve det nå, mye rart som er godt når man er gravid, fikk i tillegg beskjed av legen å prøve å få i meg litt [emoji28]
 
Føler jeg gjør ikke annet enn å spise. Ikke bare usunnheter men mat og, er sulten all the time

Samme her, føler jeg er sulten hele tiden, og kun planlegger neste måltid [emoji28] men det er kun de siste to ukene, før det har jeg slitt veldig med å få i meg mat, så det er ingen mellomting [emoji87]
 
Farris[emoji173]
 
Har hatt frukt og grønnsakscravings i ukevis...
Starta med eple ei uke, så pære neste, har vært innom druer, gulrot, appelsin, kiwi og nå sist agurk!
Og det er ikke bare litt! MÅ ha det til hvert måltid liksom!!!! Heldigvis er det forholdsvis sunne ting til nå.
(Sist svangerskap var det cravings på kaffe og Kulijuice med pæresmak) o_O
 
Vente enda på hva jeg får "dilla" på den her gangen:hungry:
Med første var det ris og bearnaisaus og da la jeg på meg 34 kg:hungover:
Med nr 2 var det flatbrød og isbita og da la jeg bare på meg 6kg:happy:
Håpe på noen sunt den her gangenxsmile5
Huske jo heller ikke sånn ca det kom de andre gangene:bored:
 
Back
Topp