Cravings allerede?

Jeg har også fått cravings på feta! Måtte ha det i går, og når trangen kom i dag også lurer jeg på om det er et mønster. Hmmm. Men jeg ble usikker på om fetaost står på ikke - lista?

Tror ikke man er anbefalt å spise feta dessverre....
 
Sitron <3 Spiser 1-2 sitroner pr dag. Enten i drikka eller bare i skiver <3
 
Sist hadde jeg ikke cravings på noe spesielt, men det var en periode i 2. trimester hvor jeg ble skikkelig ulvesulten!! Da ble jeg skrubbsulten på et blunk, fra å ikke ha kjent på noe sultenfølelse sekundet før. Hadde jeg ikke mat tilgjengelig, klarte jeg ikke tenke på annet. Lite praktisk på jobb ;)
 
Her varierer det veldig. Plutselig får veldig lyst på makrell med majones. I neste så mååå jeg ha pommefries. Og nå klarer jeg ikke å tenke på smelter ost på skive, klarer ikke å bestemme meg for skal eller skal ikke :p
 
b5e56881bd7097b3902f34051b473554


Cravings eller ei, dette smakte vidunderlig akkurat nå!! :-D ;-)
 
Jeg måtte spise røde epler hver kveld forrige gang, det begynte veldig tidlig. Jeg taklet ikke synet av kjøttdeig, både rå og stekt! Så vi gikk hele svangerskapet uten å bruke kjøttdeig til middag - noe som var ganske forferdelig for oss begge, de store taco-elskerne vi er! :)
 
Jeg måtte spise røde epler hver kveld forrige gang, det begynte veldig tidlig. Jeg taklet ikke synet av kjøttdeig, både rå og stekt! Så vi gikk hele svangerskapet uten å bruke kjøttdeig til middag - noe som var ganske forferdelig for oss begge, de store taco-elskerne vi er! :)
Om der skjer igjen kan du prøve vegetar"kjøtt"deig. Det fungerer på samme vis som kjøttdeigen - bare at du slipper kjøttlukta. Tips: ikke ha i vann om du skal ha i tacokrydderet - bare bruk litt olje og så krydderet. Produktene finnes i soya og quorn.
 
Om der skjer igjen kan du prøve vegetar"kjøtt"deig. Det fungerer på samme vis som kjøttdeigen - bare at du slipper kjøttlukta. Tips: ikke ha i vann om du skal ha i tacokrydderet - bare bruk litt olje og så krydderet. Produktene finnes i soya og quorn.
Takk for tipset! Det var dog ikke bare lukten av kjøttdeig, også synet av kjøttdeig og lyden av at kjøttdeig steikes :-( heheh! Kunne ikke gå forbi kjøttdisken på butikken på grunn av det, og kunne ikke gå i middagsbesøk der mat med kjøttdeig i var ferdig laget før vi kom. Det var helt ekstremt :p
 
Takk for tipset! Det var dog ikke bare lukten av kjøttdeig, også synet av kjøttdeig og lyden av at kjøttdeig steikes :-( heheh! Kunne ikke gå forbi kjøttdisken på butikken på grunn av det, og kunne ikke gå i middagsbesøk der mat med kjøttdeig i var ferdig laget før vi kom. Det var helt ekstremt :p
:)) Kanskje best å bare legge kjøttdeig på hylla for en periode ;)
 
Er ikke mer enn 3+6 i dag men har hatt "cravings" i ca 1 uke på eple juice og i dag fikk jeg plutselig lyst på appelsin sjokolade noe jeg aldri har likt tidligere.. :)
 
Herregud!!! Jeg er ikke noe glad i brus og kan virkelig ikke fordra all slags cola, syns det smaker forferdelig. Men i dag sitter jeg og drikker cola.. Samboeren min er helt i sjokk og litt furt over at han ikke får ha colaen sin i fred lenger :p
 
Vil ikke si jeg har det enda, men det eneste som hjelper på kvalmen nå er Pepsi Max på boks, så jeg går konstant med en slik i hånden :p sist spiste jeg pakke Friskis for dagen! Om jeg ble tom så ringte jeg mannen og hylgren! Han kom ofte hjem i lunsjen med en ny pakke :p er vel ikke rart jeg gikk opp 25kg sist :O
 
Vil ikke si jeg har det enda, men det eneste som hjelper på kvalmen nå er Pepsi Max på boks, så jeg går konstant med en slik i hånden :p sist spiste jeg pakke Friskis for dagen! Om jeg ble tom så ringte jeg mannen og hylgren! Han kom ofte hjem i lunsjen med en ny pakke :p er vel ikke rart jeg gikk opp 25kg sist :O
Hmmm.... Jeg har også gått til innkjøp av Friskis, fikk plutselig så lyst på det :-o ;) Den er Min. Godt gjemt i fryseren for unger og mann.
 
Back
Topp