Connie

Da har det begynt å komme små rier som jeg må puste meg igjennom :) woho kanskje det ikke tar 3 dager for meg
Satser på det skjer fort for deg no:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Åh så gøy! Lykke til!
Forresten veldig greit med oppdateringer her, hele tråden heter jo "Connie"! Mye lettere å finne tråden da enn å lete blant "jeg er mamma!"- "Jeg har født"-trådene! :D


-- tasting fra mobil --
 
Skrev en liten ekstra tråd ang saktvannsbobler. Nå er det å spise å få opp energien mens man ikke har vondt å venter på klyster.
 
Se her ja. Hadde ikke lest ut denne tråden jeg :)

Kan se ut som det blir fullmånebaby på deg da :D
 
Connie! Jeg syns du er flink!


-- tasting fra mobil --
 
Så spennende, høres ut som du får babyen din snart:) Venter spent på oppdatering:)
 
Spennende.....:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Alt ga seg i gårkveld etter klyster tingen og saktvannsboblene. Fikk hvertfall sove godt i natt da. Ballongen sitter fortsatt inni :( så spent på hva som skjer i dag. Er litt deilig å ikke ha rier også selv om man må jo ha dem for å komme no vei ;)
 
Så dumt at det stoppet opp, men da har du fått ladet opp til ny innsats idag :) Håper det kommer igang igjen snart da, fortsatt lykke til :)
 
Fortsatt lykke til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Woho dem fikk dratt ut ballongen uten å tømme den :) så da er jeg god å moden:) fikk en pille oppi der isteden nå som skal sette igang Riene igjen. Uff nå gruer jeg meg til å få vondt igjen :) men bra at det skjer no :)
 
Kjempe spennende. :) Håper du er mamma i løpet av dagen. :)
 
Woho dem fikk dratt ut ballongen uten å tømme den :) så da er jeg god å moden:) fikk en pille oppi der isteden nå som skal sette igang Riene igjen. Uff nå gruer jeg meg til å få vondt igjen :) men bra at det skjer no :)
Tenk bare på at smertene fører med seg noe godt:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp