Clearblue digitaltest - kan jeg teste på kvelden?

LouiseMor

Blir kjent med forumet
Kan jeg teste på kvelden nå som jeg er 3 dager over forventet mensdag (fredag)?
Skal kjøpe en CB Digital nå og vil VITE!
RFSU er bare negative.....
 
Du kan ta den på kvelden, men da bør det ha gått hvertfall 4 timer siden du var på do og 2 timer siden du drakk noe.

Rfsu sine tester er mer sensitive enn cb digital så om den viser negativ vil du nok desverre få det på den digitale også.
 
Du kan ta den på kvelden, men da bør det ha gått hvertfall 4 timer siden du var på do og 2 timer siden du drakk noe.

Rfsu sine tester er mer sensitive enn cb digital så om den viser negativ vil du nok desverre få det på den digitale også.

Bare fått meg meg at mange har dårlig erfaring med dem....
 
Bare fått meg meg at mange har dårlig erfaring med dem....
Jeg har bare hørt bra ting om dem. Hva med å ta en cb+ da? Den skal også være mer sensitiv ;)
 
lykke til :)
ville tatt det med morgenurin da, når jeg ble gravid med snuppa mi tok jeg første test ca en uke etter forventet mens og den var veldig svak positiv. så hvis du får mange flere negative kan det være greit å spørre om å kunne få tatt prøven hos legen og med blodprøve
 
lykke til :)
ville tatt det med morgenurin da, når jeg ble gravid med snuppa mi tok jeg første test ca en uke etter forventet mens og den var veldig svak positiv. så hvis du får mange flere negative kan det være greit å spørre om å kunne få tatt prøven hos legen og med blodprøve

Må vel vente en evighet på legetime...(?)
Tester i morgen ihvertfall. Er den også negativ så er jeg vel bare sen da, men alle disse symptomene da? Fatter ingenting! Så uvanlig meg, aldri skjedd......
 
Testet med clear blue midt på dagen og testet positivt :) ikke var det spesielt lenge siden jeg hadde vært på do heller... Men hcg nivået er veldig individuelt da:)
 
Jeg testet positivt seint på kvelden to dager før forventet mens med tester fra billige-tester. Fikk en positiv clear blue + dagen etterpå. Men ja, hcg-nivået kan variere fra person til person.
 
Med førstemann testet jeg positivt 8 dpo og med andremann på mensdagen så det kan vel variere per barn også da muligens :)

For ordens skyld - vi skal egentlig ikke ha fler barn så dette kjennes ut som en krise om det er baby i magen... Har egentlig ikke energi nok til det kjennes det ut som... Så veldig SPENT på testen..........og om mensen kommer!
 
Ikke med cb, med billigstrimler faktisk. Tok cb på morgenurin 3 dager etter forventet mens og den slo fort ut på gravid. Tipper cb er mer følsom enn billigstrimlee uansett:)
 
Testa positivt 5 dager før ventet mens. Med clearblue med strek. Tok kl 12 på dagen.
Dagen etter tok e en digital test, bare for å dobbeltsjekke. Lyste gravid omtrent før e va ferdi å tisse på pinnen.
 
Kan jeg teste på kvelden nå som jeg er 3 dager over forventet mensdag (fredag)?
Skal kjøpe en CB Digital nå og vil VITE!
RFSU er bare negative.....
Jeg testet på kvelden med cb digital m ukesindikator 4 dager før forventet mens. Hadde også hatt meg litt å drikke og viste gravid 1-2
 
CB sier "Ikke gravid"

:confused5
 
Back
Topp