Hun kommer inn og oppdaterer selv, men alt er bra og har en naturlig forklaring![]()
Det var godt<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun kommer inn og oppdaterer selv, men alt er bra og har en naturlig forklaring![]()
Så utrolig godt å høre!Hun kommer inn og oppdaterer selv, men alt er bra og har en naturlig forklaring![]()
Så godt å høre! Nå ble jeg glad!!!!!!!!!!Beklager forvirringen med kontoen min som jeg slettet, det var virkelig ikke meningen å skape noen bekymringer! Jeg har fått et skikkelig ekkelt virus på datamaskinen min og fikk anbefalt å slette alle kontoer jeg hadde på nettet som brukte samme passord. Skulle jo komme rett tilbake med en ny konto, men nå er hele maskinen død, og vi har ikke kommet oss på nett før nå. Men nå kan jeg i det minste bruke iPaden til å komme inn og fortelle at alt er bra med meg - veldig bra faktisk!
Vi har vært på OUL dag og sett en frisk og fin gutt! Alt så helt normalt ut, det var nok fostervann og termindatoen stemte på en prikk, så nå er det overhodet ingen grunn til ikke å tro at dette skal gå bra!! Vi er veldig lykkelige, og William spesielt er veldig glad for at han endelig skal få en lillebror på ordentlig. Han sier han hadde nok blitt glad for en jente også, men han er glad vi slipper all shoppingen det ville føre med seg!
Takk for omsorg og gode tanker alle sammen!