CB fertilitetsmonitor...verdt det?

Klar for nr. 1

Andre møte med forumet
I godt håp og litt småsjenert på apoteket handlet jeg clearblue fertilitetsmonitor...trodde jeg.. selve monitoren selges separat. Jeg svarte ganske fort i det damen viste pakken og lurte på om det var denne jeg skulle ha. Pakket ut hjemme nå, før jeg leser på pakken.. selvsagt. Det var 600 kr. Er det verdt å kjøpe monitoren til? Den er vel ganske dyr.. erfaringer?
 
I godt håp og litt småsjenert på apoteket handlet jeg clearblue fertilitetsmonitor...trodde jeg.. selve monitoren selges separat. Jeg svarte ganske fort i det damen viste pakken og lurte på om det var denne jeg skulle ha. Pakket ut hjemme nå, før jeg leser på pakken.. selvsagt. Det var 600 kr. Er det verdt å kjøpe monitoren til? Den er vel ganske dyr.. erfaringer?

Kjøp brukt! Da blir det fort rimeligere. Finner flere på finn f.eks. :)
 
Takk for godt tips! Sjekket nå, så håper selger godtar. Ser frem til å komme igang, for nå blir jeg ikke klok

Håper du finner ut av ting ❤️
Jeg har selv god kontroll med vanlige EL tester, men har monitor også. Synes det er mest gøy, men hjelper jo også.
 
Det er mye fint med monitor. Jeg har den gamle typen. Men jeg har lært å bli kjent med syklusen. Vært gravid flere ganger.
 
Back
Topp