Bytte skjerm på samsung telefon?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hadde ikke min nye samsung galaxy s7 lenger enn et par uker før jeg mista tlf i flisene og skjermen knuste. :rolleyes:
Noen som har erfaring med å bytte skjerm? Pris? Privat/bedrift? Hvor gjorde dere det?
 
Desverre så er samsung noe av det dyreste å bytte skjerm på. Hadde solgt den jeg, og kjøpt ny, man får ofte god pris for tøf med knust skjerm, mange som kjøper skjerm på ebay og bytter selv ;)
 
Desverre så er samsung noe av det dyreste å bytte skjerm på. Hadde solgt den jeg, og kjøpt ny, man får ofte god pris for tøf med knust skjerm, mange som kjøper skjerm på ebay og bytter selv ;)
iPhone er 2 x dyrere å bytte skjerm på :p

600kr for nytt glass betalte jeg for min Samsung Galaxy S6 Edge
 
iPhone er 2 x dyrere å bytte skjerm på :p

600kr for nytt glass betalte jeg for min Samsung Galaxy S6 Edge

Ikke om du skal beholde garantien på telefonen. Da er samsung dyrere. Husk at garantien ryker om den byttes av noen som ikke er autoriserte samsungforhandlere/verksted
 
Hvor gjorde du det? :)
Jeg kjøpte tlf min gjennom Chess, de sendte meg en fraktseddel til noen som reparerte. Tok 3 dager fra jeg mottok fraktseddel til jeg fikk fin tlf igjen. Privat personer kan sende inn og koster det samme. Må finne navnet til de imorgen :) jeg har fortsatt garanti på tlf da. Skulle jeg ikke hatt det lenger pga dette? De er autoriserte fagfolk
 
Ikke om du skal beholde garantien på telefonen. Da er samsung dyrere. Husk at garantien ryker om den byttes av noen som ikke er autoriserte samsungforhandlere/verksted
Du ble ikke quotet sammen i innlegget mitt over :p men de var autoriserte :)
 
Jeg kjøpte tlf min gjennom Chess, de sendte meg en fraktseddel til noen som reparerte. Tok 3 dager fra jeg mottok fraktseddel til jeg fikk fin tlf igjen. Privat personer kan sende inn og koster det samme. Må finne navnet til de imorgen :) jeg har fortsatt garanti på tlf da. Skulle jeg ikke hatt det lenger pga dette? De er autoriserte fagfolk
Hadde satt veldig pris på navn! :D
 
Knuste skjermen på min s4 for ca 1.5 år siden.. 2000 kr skulle repratørene som telenor har for å fikse den:mad:
 
Har du sjekket innbo? Jeg har forsikring i frende og her fikk jeg en bra verdi når min datt i flisen og døde helt. Var helt ærlig om saken, så fikk rett og slett penger til kjøp av ny telefon. Det var ikke nok til en ny samsung, men nok til at jeg fikk en bra telefon
 
Har du sjekket innbo? Jeg har forsikring i frende og her fikk jeg en bra verdi når min datt i flisen og døde helt. Var helt ærlig om saken, så fikk rett og slett penger til kjøp av ny telefon. Det var ikke nok til en ny samsung, men nok til at jeg fikk en bra telefon
Ja, såvidt jeg kan lese så dekker ikke forsikringen det. :( men takk for tips. :)
 
Altså, folk må passe seg for å bytte hvor som helst, etter et raskt google søk kunne jeg finne ut at på s6 og s7 byttes kun skjerm med display, ikke kun glass, billigste autoriserte prisen var 3100kr da begoldes garantien.

ImageUploadedByBV Forum1477294975.444264.jpg
 
Gubben har en samsung galaxy s 5!
Han bytta alt selv.
Bestillte deler på ebay, satt en halv dag og så på youtubefilmer, og bytta skjermen selv ;)

Sparte nesten 1000kr.
 
En firma her i byen tar 2250 for å bytte på S6. Jeg har byttet privat for rundt tusenlappen på S4, koster mer for nyere modeller, og edge.
 
Back
Topp