bursdagsselskap.....

eldstemann hadde første selskap med barn i fra bhg når hun ble 4...
men nå når minsten enda ikke er 3 så maser han om å få besøk av kompiser fra bhg og omvendt....så nå har jeg tenkt å invitere 2-3 gode kompiser fra bhg når han blir 3 år i november... har hatt vennepar tidligere men nå skal han altså ha venner fra bhg hjem.

blir moro og se de styre på. har hørt så mange røverhistorier fra bhg.
rampetasser og enda har de 3 år igjen sammen før skolen venter :o)
moro moro
 
Vi skal ha barneselskap på søndag.. skal ha det på leos lekeland og har invitert de som er i samme årskullet som han.. så blir totalt 9 unger.. 6 fra bhg og 2 utenom.. også nikolai da :)
 
Vi venter til neste år med å invitere fra bhagen. Inviterer heller et vennepar av oss som har en gutt på ca samme alder.
 
da var selskapet unnagjort med stor suksess :)
guttene kosa seg maks og syns det var veldig gøy med storesøster som hadde noen venninner innom.
De store har jo veldig gode ideer og gutta var jo helt med på leken.
Fiskingen var poppis også :)
 
Så moro!
Vi skal være i bhg jeg jobber og blir en del unger. To naboer med barn og tre vennepar med barn, så blir jo noen. Vi slår sammen begge barnas bursdag da. vi gleeeder oss veldig:)
 
det var lurt :)
spørs om vi også må gjøre det neste år.
en kompis i bhg har bursdag samme dag som lillemann.
må jo være fryktelig lettvint for foreldrene når man slår sammen to bursdager slik.
 
Her så feiret vi bursdag igår, hu fyller ikke år før 29 november, men ville heller ta det denne helgen framfor neste hvor vi skal pynte til jul! Her så hadde vi besøk av familie og venner av oss. Var ialt 15, hvor 5 av de var barn i alderen 3-5 år. Vi feirer barnebursdag neste år tenker jeg!
 
Back
Topp