Bursdagsselskap, små barn og begge foreldre stiller

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Det har seg slik at ene bilen vår skal på verksted, og mannen må plukke meg opp fordi jeg skal til lege, og rett etter det skal vi hente barnet og dra rett i bursdagsselskap til en i bhg. Så begge foreldre må være med fordi det tar 45 minutters omvei å kjøre hjem og da rekker vi ikke selskapet. Hadde noen av dere stusset dersom begge foreldrene kom? Tenker det kan jo bli litt mye foreldre og det var jo ikke meningen men det er liksom alternativet vi har..
 
Har ikke noen erfaring fra barnebursdag, men hvis det er uvanlig at begge er med så går det jo an å enten sende en sms i forkant å forklare og spørre om det er ok eller å si noe om det når dere kommer :)
 
Vi har ofte vært to foreldre i selskap men kun hvis de har hatt besøket et annet sted enn hjemme. Skal de ha det hjemme så hadde jeg kanskje sendt en mld for å høre. Ikke sikkert de har plass til så mange :)
 
Her er det vanlig å ha med foreldrene til ca 2 klasse. Hadde ikke stussa på det.
 
Vi hadde første barnebursdag i helgen (med 3- og 4-åringer). De fleste foreldrene var ikke der, noen var begge, og noen var én. Jeg skrev også på innbydelsen at foreldrene gjerne kunne være med. Jeg hadde sendt en sms jeg, og spurt om det er ok. Jeg hadde ikke reagert overhodet, jeg hadde heller tenkt: for noen engasjerte foreldre. ☺️
 
Jeg har pleid å servere foreldrene også, hadde ikke stusset på at begge kom. Her var det en gjeng foreldre som var med ganske lenge, de satt og skravlet og drakk kaffe.
 
Hadde bare vært koselig det
 
Hadde nok sendt sms og sagt fra hvertfall
Kjenner jeg meg rett sp hadde jrg sikkert gått en tur eller noe isteden da
 
Vi bor på bygda, og alle kjenner alle. Her er alle velkommen i bursdager, foreldre og søsken :) koselig å skravle med andre syns jeg :)
 
Her følget foreldrene barnet sitt t.o.m. i 5 årsdagen. Etterhvert som barna ble trygge, var det flere og flere som gikk alene. Veldig individuelt.
Helt innafor om begge foreldrene kommer :)
 
Her (4-5åringer i bhg) er det vanlig at enten en eller begge foreldrene er med, og gjerne småsøsken også :)
 
Hos oss er det svært få foreldre som er med fra 4 års dagen
Her har alle med seg minst en forelder. :cool:Jeg ble overrasket jeg, trodde ikke alle trengte det når de var blitt 4. Min går alene og har null problemer med det. Han sier det jo til og med til alle når han kommer :p «jeg klarer meg selv jeg», å løper inn :p

En forelder er greit, men to synes jeg hadde hvert litt rart, men det er meg ;)
 
Her har alle med seg minst en forelder. :cool:Jeg ble overrasket jeg, trodde ikke alle trengte det når de var blitt 4. Min går alene og har null problemer med det. Han sier det jo til og med til alle når han kommer :p «jeg klarer meg selv jeg», å løper inn :p

En forelder er greit, men to synes jeg hadde hvert litt rart, men det er meg ;)
Var 3 her av 17
 
Jeg tenker det er helt ok og dere har jo en veldig god grunn også:p tydeligvis masse forskjellige meninger og erfaringer om dette så jeg hadde bare forklart det kort når vi kom jeg. Hadde dere kommet til oss hadde dere vært hjertelig velkommen! Fordel med flere foreldre som kan underholde hverandre.

Her er det uvanlig å ha foreldrene med fra de er fire:eek: jeg synes det er tidlig egentlig men etter et par bursdager greide vårt litt sjenerte barn å gå alene også.
 
Hadde ikke stusset ett sekund engang :)
 
Er jo bare til å forklare at pga alt det der så ble dere 2 [emoji39]
 
Back
Topp