Bugreport

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Hvordan i alle dager får man sendt bugreport i AppStore på forumappen?
 
Det vet jeg faktisk ikke. Er det noe man gjør fra appstore? Eller fra appen?

Usikker. Når jeg trykker på "appstøtte" som er der jeg vanligvis ville meldt feil, kommer jeg til babyverden.no

Og det hjelper jo ikke.
Finner ikke noe i settings eller noe, så jeg får ikke brukt appen til forumet sånn jeg ønsker.
 
Usikker. Når jeg trykker på "appstøtte" som er der jeg vanligvis ville meldt feil, kommer jeg til babyverden.no

Og det hjelper jo ikke.
Finner ikke noe i settings eller noe, så jeg får ikke brukt appen til forumet sånn jeg ønsker.
Er det noe jeg kan hjelpe deg med da? Eller ta videre?
 
Er det noe jeg kan hjelpe deg med da? Eller ta videre?

Jeg får ikke opp varsler i det hele tatt, appen krasjer når jeg prøver å sende pm, jeg får ikke opp skjult gruppe på terminforumet, og kan ikke se terminforum fra de siste årene

fbe89dbfb856c1a86676b26877ee4a85.png


Alt skjedde da jeg slo av pushvarsling, siden jeg fikk samme varsel opp mot 20 ganger, og det ble en del i løpet av en dag...
 
Jeg får ikke opp varsler i det hele tatt, appen krasjer når jeg prøver å sende pm, jeg får ikke opp skjult gruppe på terminforumet, og kan ikke se terminforum fra de siste årene

fbe89dbfb856c1a86676b26877ee4a85.png


Alt skjedde da jeg slo av pushvarsling, siden jeg fikk samme varsel opp mot 20 ganger, og det ble en del i løpet av en dag...


De nyeste termingruppene ligger ikke der. De ligger høyere opp.

De andre problemene vet vi om, jeg ser også du har svart i tråden der jeg forklarer om disse problemene.
 
Back
Topp