Bugaboo buffalo?

Cath141

Forelsket i forumet
Hei!
Hørt at bugaboo buffalo har en ganske liten sittedel som er kort i lengden. Stemmer dette? Noen som har erfaring med det? Bf og hans søsken har blitt født ganske store, og har vært store for alderen helt til puberteten, og jeg er redd for at vognen blir bortkastet om jeg bare kan bruke sittedelen i et par mnd før den blir for liten.
 
Hei!
Ser at ingen har svart deg, så jeg hjelper deg å dytte litt!
Jeg har en venninne som elsker sin Bugaboo buffalo, men hun har normalt lange barn, men ser ikke utfordringen heller med litt lengre barn i den egentlig, men nå har ikke jeg vogna heller [emoji3] hva sier de i butikken a? De skal jo anbefale en vogn som passer deg!
 
Jeg har kjøpt en bugaboo buffalo vogn til mini som kommer i juli. Synes den ser veldig fin og praktisk ut. Snakket med mange som er veldig fornøyde med den vognen[emoji106][emoji4]
 
Hei!
Ser at ingen har svart deg, så jeg hjelper deg å dytte litt!
Jeg har en venninne som elsker sin Bugaboo buffalo, men hun har normalt lange barn, men ser ikke utfordringen heller med litt lengre barn i den egentlig, men nå har ikke jeg vogna heller [emoji3] hva sier de i butikken a? De skal jo anbefale en vogn som passer deg!

De i butikken sier du kan bruke den til 3-4 år, Alt etter størrelse og komfort på barnet. Er bare svigermor som er så grådig beskymret for at jeg velger utseende foran komfort [emoji85]
 
Back
Topp