Bugaboo buffalo vs. Nxt90

karro86

Andre møte med forumet
Hei. Noen som har en donkey å er fornøyd med den? Vi vipper mellom bugaboo og emmaljunga sin nye nxt90. Hadde egentlig bestemt oss for sistnevnte, men etter å ha prøvd den synes vi den virker litt tung, stiv og litt liten i bagen. Hadde vært nyttig å høre hva dere syns.
 
Vi har donkey og er veldig fornøyd med den. God å kjøre og lett å legge sammen, samt flott å kunne ha den som enkelvogn. Pluss for lufthjul, lett å skifte vei på, smal til å være dobbelvogn.
Jeg har ingen erfaring med nxt90 da..
 
Er det noen som vet vekten på nxt90? Utifra det jeg finner kommer jeg opp i 15-16kg. Da kan da ikke stemme?
 
Er det noen som vet vekten på nxt90? Utifra det jeg finner kommer jeg opp i 15-16kg. Da kan da ikke stemme?
Er usikker, da det er så fryktelig mye feil info i brosjyren til Emmaljunga. Men understellet er ihvertfall litt tyngre enn det til Super Viking, som var litt av grunnen til at vi valgte sistnevnte (+ at nxt90 er pinnestiv uten noen form for demping). Bagdelen mener jeg veier 4,1 kg, trooor understellet ligger på rundt 10 kg ish (men synes det hørtes mye ut ift når jeg løftet på det).
 
Back
Topp