Brystvegring

Roterommet

Glad i forumet
Novembergull 2017
Har ei på 7 mnd som stritter sånn i mot hver gang hun skal ammes. Vrir seg og skriker - selv om hun er sulten. Setter jeg henne i stolen og tar frem mat blir hun kjempeglad. Hun får bare et lite grøtmåltid og litt middag utenom mm. Hva skjer? Hun må vel ha mm som hovednæring en stund til? :confused: Drikker vann fra drikkekopp til maten, men vil ikke ha melk fra flaske.. Hva skal jeg gjøre?
 
Er veldig veldig vanlig i den alderen med brystvegring, dessverre. Vi hadde bare enkeltmåltider som var kronglete (fordelen med puppomant barn), men da hjalp det med amming i bæresele og amming i forbindelse med soving ihvertfall :)
 
Når ingenting annet har funket, så har det funket å ligge og amme i senga :) men ikke uvanlig å ha brystvegring nå. Tilby ofte, men ikke tving i puppen :) det løsner til slutt!
 
Når ingenting annet har funket, så har det funket å ligge og amme i senga :) men ikke uvanlig å ha brystvegring nå. Tilby ofte, men ikke tving i puppen :) det løsner til slutt!
Sukk, ikke første gang det er brystvegring her.. Men hjelper å amme liggende ja. Og gull verdt om jeg kan sitte klar mens pappan bærer og putte henne rett på puppen før hun får tenkt seg om
 
Sukk, ikke første gang det er brystvegring her.. Men hjelper å amme liggende ja. Og gull verdt om jeg kan sitte klar mens pappan bærer og putte henne rett på puppen før hun får tenkt seg om

Vi hadde det ganske likt. Nå er hun litt over 1 år, og nå kan hun multitaske. Så hun siplimt fast til puppen mens hun leker ^^ Risikabelt, men mye kjekkere enn da hun bare nektet å spise.
 
En periode ammet jeg kun på soverommet hjemme. Gjerne når de skulle sove eller nettopp hadde våknet. Eller et annet stille og rolig sted. Yngste måtte jeg stå å bysse og synge for samtidig.

Ammesmykke?
 
En periode ammet jeg kun på soverommet hjemme. Gjerne når de skulle sove eller nettopp hadde våknet. Eller et annet stille og rolig sted. Yngste måtte jeg stå å bysse og synge for samtidig.

Ammesmykke?
Her ga seg seg bare. For denne gang. Men må ta henne bort fra alt som er kjekkere (søsken, besøk..) Så tror nok at hun bare ikke har tid til mat. At det er for kjedelig. Hvis tv'en står på snur hun seg mot lyden/lyset fra den hele tiden. Når jeg er på kjøpesenter må jeg ut i bilen for å amme..
 
Her ga seg seg bare. For denne gang. Men må ta henne bort fra alt som er kjekkere (søsken, besøk..) Så tror nok at hun bare ikke har tid til mat. At det er for kjedelig. Hvis tv'en står på snur hun seg mot lyden/lyset fra den hele tiden. Når jeg er på kjøpesenter må jeg ut i bilen for å amme..

Veldig vanlig. I mange forskjellige aldre.
 
Back
Topp