brystløft?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Jeg har etter to svangerskap og en stor vektnedgang (over 40 kg men har gått opp litt pga muskelmasse nå)
Så nå sitter jeg her med tidenes slappeste pupper!! de ser ut som de tilhører en 90åring! skinnlerver, vrengte bukselommer.. ja dere skjønner...

Så lurer på om noen her har tatt og har erfaringer å dele? tok dere proteser i tillegg? og hvor tok du?
 
Jeg har etter to svangerskap og en stor vektnedgang (over 40 kg men har gått opp litt pga muskelmasse nå)
Så nå sitter jeg her med tidenes slappeste pupper!! de ser ut som de tilhører en 90åring! skinnlerver, vrengte bukselommer.. ja dere skjønner...

Så lurer på om noen her har tatt og har erfaringer å dele? tok dere proteser i tillegg? og hvor tok du?

Følger denne.. lurer på det samme, da jeg ikke er fornøyd med puppene etter 2 svangerskap og vektoppgang/nedgang...
 
Jeg har ikke det, men tror jeg skal. Jeg syntes du bør om du får bedre selvbildet av det.
 
Er ikke dette noe som man kan få dekt nå? Om selvbildet, selvtillit osv. har blitt så redusert og at tilstanden tilsier at den hadde blitt bedret ved implantater, evt. en form for rekonstruksjon? Har en bekjent som dro til Trondheim på klinikk der og hun har i dag det mye bedre med seg selv :) nå pakker ikke ikke på seg 2x pushup BH og har selvtillit nok til å kunne ha på seg en bikini uten å tenke tanken at andre stirrer eller dømmer henne. Som oftest er jo dette mer i hodet og psyken som spiller en et puss, der igjen så er det jo veldig reelt for den det gjelder og kan slite veldig på en.. om dette er tilfelle for deg, så hadde jeg undersøkt litt og det er ikke noe galt i å gjøre noe for seg selv om det hadde hjulpet på selvbilde/selvtilliten. Eneste er at du gjør det for din egen skyld og ingen andres [emoji173]
 
Back
Topp