Brystene er ikke like fulle..

x1xwonka

Flørter med forumet
det ene brystet mitt er alltid litt sprengt og det kommer godt med melk når jeg pumper. det andre er ikke så sprengt og det kommer mye mindre når jeg pumper. kan jeg ha litt tette  melkeganger? noen som har opplevd dette?
redd det ikke blir nok mat til lillgutt
 
Jeg skal ikke si at du ikke har tette melkeganger, men det du beskriver er  helt normalt. Trenger ikke ha med tette m.ganger å gjøre.
 
Mange av oss har bryster som er forskjellige. Jeg har en godpupp, og en mindre god. [;)]
Min lille's favoritt er selvsagt den som fylles mest og har best utdrivning. Jeg merker stor forskjell selv når jeg pumper også.
 
Men dette gjør ingen verdens ting. Det er flere som av forskjelliger årsaker bare har ett bryst å amme med, og det går superfint det også. Kroppen produserer det barnet trenger uansett. Det går på tilbud og etterspørsel. [:)]
 
Jeg hadde oxo d samme i starten.. Legg babyen til d brystet som d er "minst" i, for å få opp produksjonen  i d brystet, for så å legg babyen til d andre brystet etterpå..Og så kan du jo pumpe deg fra "godbrystet" når baby er ferdi med å spise..Så du ikke misternoe melk fra d igjen..
Slik gjorde jeg d, og har nå nesten like mye melk i begge puppene..[;)] Men jeg hodt på et par uker  med d ja..
 
Back
Topp