Bryllupsgave?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Jeg må spørre om noe, for fikk spørsmål fra søsteren min om jeg skulle kjøpe bryllupsgave til søskenbarnet vårt.
Vi har hatt mye kontakt opp i gjennom, men de siste 5-6 årene har vi hatt lite med hverandre å gjøre. Jeg er ikke invitert i bryllupet.

Pleier dere å kjøpe gave i slike tilfeller? :sorry: for jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på gave før søsteren min spør om jeg skal :sorry:
 
Kanskje en liten ting siden dere har hatt mye kontakt tidligere :) Ville ikke kjøpt så dyr gave, mer en symbolsk gave
 
Hadde ikke kjøpt gave om jeg ikke var invitert.
 
Har kjøpt en liten gave hvis jeg har hatt kontakt tidligere
 
Jeg hadde nok heller ikke kjøpt gave om jeg ikke var invitert. Jeg forventet heller ikke gave fra noen som ikke var i mitt bryllup og fikk det ikke.
 
Jeg hadde kjøpt en liten gave, men jeg har gitt en liten gave til venner/familie som har giftet seg hemmelig også.
 
Ja, kjøper til familie!
 
Jeg hadde ikke kjøpt:)
 
Jeg hadde ikke kjøpt nei. Kun hvis jeg var invitert, men ikke kunne komme (eller dro selvfølgelig).
 
Når dere ikke har hatt noe særlig med kontakt de siste 5-6 årene og dere ikke er invitert en gang så hadde jeg ikke kjøpt noe gave nei.
 
Back
Topp