Bryllup

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Fortell meg om dit bryllup og gjerne bilder.

Suger til meg alt bryllups inspo.
 
Vi giftet oss i kirke kl 14, så bilder før middag kl 18 på ett hotell. Brukte litt ekstra penger på å ha fotograf hele dagen og angrer ikke. La også engangskamera på bordene og det var en stor hit:). Gjestene ble nesten litt skuffet når de var brukt opp fordi det var så kjekt :)
 
Hadde vielsen 12.45 og var på lokalet 16. Middag kl 17. Hadde og fotograf hele dagen, men hobbyfotograf. Er fornøyd med bildene, men angrer litt på at vi ikke prioriterte profesjonell fotograf fordet om.
Hadde det på et lokal der dei tok seg av alt. Jeg bare leverte pynten dagen før og var og hentet gavene/ kakerestene dagen etterpå. Det var veldig deiligt siden jeg føda bare 2,5 mnd før. Hadde dåp for lillegutt samme dag. Har ikke særlig bilder på mobil fra det. Skal se om jeg kan dra meg på dataen en dag å finne noen :)
 
Vi giftet oss på stranda på en karibisk øy i solnedgangen. Bare oss og barna. Hadde bryllupskoordinator som ordnet alt det praktiske som dommer, fotograf, vitner osv. Hotellet vi bodde på gav oss suite og ordnet med overraskelsesmiddag til oss på kvelden fordi vi brukte deres koordinator.

Helt perfekt for oss:) Eldste jenta vår lekte fotograf med kamera vårt, og ho tok veldig kule bilder av alt rundt.
 
Vi giftet oss hos byfogden på en torsdag :) skulle ha den datoen og orket ikke vente til 2017:)
Angrer ikke på det, var en fin seremoni. Vielsen fant sted kl 14 og så ble det tatt bilder etterpå middag kl 18 på en restaurant og kaffe og kaker hjemme hos oss etterpå:)
Det ble en personlig og flott dag, som passet oss to veldig godt.♡
Det var kun alkohol til maten på restauranten, ikke etterpå. Skal se om jeg kan finne bilder senere når jeg er ved pc.
Vi var ca 12 stk I bryllupet :)
Vi bestilte kun bryllupskaka ellers gjorde jeg alt selv :)
Fotografen vår var mannens svoger som er hobby fotograf:)
 
Vi giftet oss på stranda på en karibisk øy i solnedgangen. Bare oss og barna. Hadde bryllupskoordinator som ordnet alt det praktiske som dommer, fotograf, vitner osv. Hotellet vi bodde på gav oss suite og ordnet med overraskelsesmiddag til oss på kvelden fordi vi brukte deres koordinator.

Helt perfekt for oss:) Eldste jenta vår lekte fotograf med kamera vårt, og ho tok veldig kule bilder av alt rundt.
Høres fantastisk ut! Kan jeg spørre hvor mye dere måtte ut med?
 
Høres fantastisk ut! Kan jeg spørre hvor mye dere måtte ut med?

Husker ikke eksakt pris på alt, fordi vi tok det i forbindelse med ferien vår. Tror hele reisen og opphold for 4 personer og all inklusive kom på 40000. Opplegget som brullypskoordinatorene ordnet var ulike pakkeløsninger som vi valgte fra og satte sammen. Betalte 1100 dollar for opplegget de hadde. Da lagde de hjerte av blomster på stranda, champagne, blomster, dommer og fotograf inkludert med alle rettigheter til bilder og film, og ca 300 kr for enkel kake med pynt.
 
Husker ikke eksakt pris på alt, fordi vi tok det i forbindelse med ferien vår. Tror hele reisen og opphold for 4 personer og all inklusive kom på 40000. Opplegget som brullypskoordinatorene ordnet var ulike pakkeløsninger som vi valgte fra og satte sammen. Betalte 1100 dollar for opplegget de hadde. Da lagde de hjerte av blomster på stranda, champagne, blomster, dommer og fotograf inkludert med alle rettigheter til bilder og film, og ca 300 kr for enkel kake med pynt.

Kan jeg spørre hvor det er evt sende meg en PM?

Jeg synes bryllup blir så dyrt, og kunne tenkt meg en enklere løsning, men det er nok ikke mannen enig i.
 
Jeg og mannen reiste alene til Roma i 16 dager og giftet oss på Valentinsdagen for ett par år siden perfekt dag med nydelig vær, privatsjåfør og fotograf som ble med på vielsen og rundt om i Roma å tok bilder etterpå.
Avsluttet dagen i leiligheten med skikkelig italiensk takeawaypizza og is ;)
 
Bryllupskaken vår:
 

Vedlegg

  • 1443916093384.jpg
    1443916093384.jpg
    44,3 KB · Visninger: 19
Back
Topp