Bryllup.. Med eller uten barn?

Er ikke så mange små barn i familien til noen av oss. Yngste niesen til gubben var 8.5 år da vi giftet oss og hun var brudepike og ble til rundt kl 21. Resten av nevøene/niesene hans var 18++ år og ble utover kvelden/natten.

Var i ett bryllup til ett vennepar av oss hvor brudgom hadde 3 nevøer i midten/slutten av barneskole alder som var invitert og ble hele kvelden. Forskjellene på våre bryllup var at i vårt ble det en mer feststemning etter middag og kaker med dans og musikk mens venneparets bryllup var mer rolig og folk satt mer rundt på stoler og bare pratet etter maten.
 
Vi er invitert til min bror og vår sønn som da er 17 mnd er ikke invitert med mindre vi ikke finner en løsning. Begge deler er vanlig, men tror han har det like kjekt hos en barnevakt den dagen;)
 
Vi skal i 3 bryllup til sommeren og kommer til å ha med barna i hvertfall 1, kanskje to av de:)
 
Vi inviterte med barn. Men var ikkje så mangen da. Men vennene våre tok ikkje med barna. Familien måtte ta dei med siden alle "barnepasserne" var invitert :p
 
Sidan eg sjølv har to barn inviterte vi alle andre sine barn og. Hadde alkoholfritt bryllup med spel og teiknesaker i eine enden av lokalet, koldtbord og sjokoladefontene. Ingen skulle behøve barnevakt, vi gjorde oss ferdig med alt program ganske tidlig, så dei med barn kunne gå heim når dei små var trøtte utan å gå glipp av noko.

Trur festen var over i 23-tida, akkurat passe for oss.
 
Har bare vært i bryllup uten barn, eller med kun eldre barn. Over 15 ca. Det var de som brudeparet var tante og onkel til.
 
Uten barn:) bare barm i kirken hos oss:)
 
Barn ved deler av bryllupet :)
 
Vi skal ha uten barn. Våre barn blir med en stund, og så drar de sammen med svigers.
 
Jeg tenker; ja til barn under seremonien, men ikke i selskapet.
Vi kommer til å ha med vår sønn på da 2 1/2år under seremonien og middagen, men så reiser han hjem med barnevakt.
 
Back
Topp