Bryllup 2017

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det flere som skal gifte seg neste år?

Hadde vært spennende med inspirasjon fra andre som skal gifte seg neste år.
 
Mye mulig! Vi er fortsatt i diskusjonsfasen. :)
 
Jeg har ingen planer om å gifte meg neste år,men tenkte jeg skulle ha d litt moro me sambo;)
6efdca73c4c6634ad4cefd5a7c0b2171
 
Ja :) både kirke og lokale :)

Vi har også booket lokale, samt funnet en ramme for hvordan vi vil ha det.
Fotograf og DJ er også booket.

Har sent forespørsel på en brudebukett i dag og skal ringe frisør i morgen.

Vi skal ha borgerligvielse. Den skal vi ha ute i Hagen hvor vi skal ha festen. Skal ringe rådhuset i morgen.
 
Vi har også booket lokale, samt funnet en ramme for hvordan vi vil ha det.
Fotograf og DJ er også booket.

Har sent forespørsel på en brudebukett i dag og skal ringe frisør i morgen.

Vi skal ha borgerligvielse. Den skal vi ha ute i Hagen hvor vi skal ha festen. Skal ringe rådhuset i morgen.
Vi har også tanker rundt tema/ramme. Og fotograf, men det er det.
 
Har dere booket noe?

Vi har ikkje booket no enda nei. Blitt enige om hvor vi skal gifte oss (sted), så da gjenstår det å finne et lokale som kan passe. Vi har ikkje så god kunnskap om lokaler som finnes der vi ønsker å gifte oss, så må nok undersøke litt. Og bli enige om det skal være i kirke eller en annen form for seremoni :p Men er en stund frem til mai 2017, som er mnd eg ønsker å gifte meg i ;)
 
Frisør, sminke og sminke er bestilt.
Samt vigsel mann/dame.

Forloverkjoler er funnet og antrekk til frøkna.
 
Vi skal gifte oss i august 2017, så gøy med samtale om det! :) jeg er i fullt planleggingsmodus, har booket vigsler, lokale, kokk og sminke/frisør (men det siste løses innad i familien, så det var egentlig spikret den dagen han fridde). Gleder meg veldig! Skal dere ha mange barn i bryllupet? Har dere barnevakt til egne barn?
 
Har ein brudekjole liggande som er kjempefin viss nokon vil kjøpe den;)
Bryllup er fantastisk! Lykke til:)
Jeg leter etter brudekjole, og har så vidt begynt å prøve. Kjøper gjerne brukt, men jeg er veldig høy så er litt usikker på om den vil passe. Er ca 180, og tenker å bruke lave sko. Tror du den i så fall kunne passet meg?
 
Jeg leter etter brudekjole, og har så vidt begynt å prøve. Kjøper gjerne brukt, men jeg er veldig høy så er litt usikker på om den vil passe. Er ca 180, og tenker å bruke lave sko. Tror du den i så fall kunne passet meg?
Da er eg litt usikker for eg er kun 169, og hadde ikkje så høge hæler, spørs om den blir for kort til deg?
 
Back
Topp