Brun blødning

Blåveis96

Betatt av forumet
Hei. Fant ut at jeg er gravid i helgen og clearblue digital viste 2-3 på søndag morgen. Legen mente det lengste jeg kunne være på vei er 7+5 ut fra siste mens, men har hatt ustabil syklus pga pilleslutt, så etter min beregning er jeg ca. 5+0 i dag. Kvelden for to dager siden kom det brunt på papiret når jeg tørket meg, og dette skjedde også i går morges, og i dag morges. Det har ikke kommet noe annet enn prikker i truseinnlegget, men mer blod når jeg "presser" (når jeg gjør nummer to på do begynner det å komme). Da får jeg også lette mensensmerter. Har hatt vondt i korsryggen siden før jeg fant ut at jeg er gravid, og har siden helgen hatt stikkinger i magen men lest at dette er normalt. Føler liksom en tung moderat smerte under trusekanten, det er ikke direkte VONDT men jeg kjenner det. Blødningene er bare lysebrune/mørkebrune (kanskje et lite hint av noe rødt i går), og har ved et par tilfeller vært små streker av mørkt slim. Hva tenker du at jeg skal tro om dette? Er min første graviditet så jeg vet ingenting om hva som er normalt, og hva som kan være en sa/ma. Målt hcg hos legen i går og skal igjen i morgen før jeg får svar. Fått tidlig UL om 12 dager.

Kan legge til at jeg ikke fikk mensen tilbake før jeg ble gravid, sluttet på pillen tidlig i år
 
Last edited:
Siden jeg ikke fikk svar på nettmøtet 08/03 20-22 når kan jeg forvente svar?
 
Hei:)

Gratulerer så mye.

Det det som er utfordrende med det du beskriver at det kan være helt normalt og ufarlig, samtidig kan det også være tegn på at det ikke har gått slik en ønsket.

Så inntil du får svar på flere Hcg verdier samt ultralyd, tenk at det er helt normalt:)
 
Back
Topp