bruker dere mammabukser??

cowboylaila

Elsker forumet
og har dere lagt på dere mye??
begynner å blir litt frustrert over at dongeribuksene mine passer ennå og har ikke lagt på meg noe..
pga flere tidligere SA og MA så kjenner jeg meg så usikker.. Tenk om der ikke er noe liv?? Kanskje det er derfor jeg ikke har lagt på meg...
var på ul i uke 7 og 10.. men ting kunne skjedd etter det... off..
prøver å vere positiv, men det er ikke alltid så enkelt..
 
Du er jo ikke så langt på vei ennå da. Jeg bruker fortsatt mine vanlige bukser .
 
Jeg har ikke kommet meg i de "vanlige" buksene siden dag 1. Men bruker fortsatt noen av de andre jeg har :) Forventer egentlig ikke at jeg får noe mage før i uke 17-20 siden dette er min første.
 
Jeg bruker mammabukser på kvelden hvis jeg skal ut... Hjemme bruker jeg joggings :)
Mange av mine gamle bukser som jeg ikke passer lengre.. Jeg har ikke lagt på meg, har gått ned to kg faktisk.. Men det er ubehagelig å ha på stramme bukser..
 
Bruker stort sett joggebukser siden formen ikke tillater noen store sprell ute lell.. Har gått ned 5-6 kg, men ikke over magen. Fått like mye mage som jeg hadde i uke 25-26 sist, men hadde veldig liten mage hele svangerskapet. Er  nok mer normal denne gangen.
 
Jeg bruker mammabukser for selv om jeg ikke har lagt på meg noe enda så er magen oppblåst og dyttet opp av den lille som forhåpentligvis vokser der nedi.

Men har også noen vanlige bukser som er slakke i livet, de buksene er egentlig for store men det er sånne vide sommerbukser så det gjør ikke noe. :-)
 
Jeg har bestilt mammabukser på nettet, men har ikke fått dem ennå, så her går det i strikk på mine vanlige bukser og lange topper for å skjule det :P Så magen har vokst litt, men jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo, synes igrunn det er litt rart.
 
jeg har ikke fått noen mage enda, men har lagt på meg 2 kg (men de kan være pga av at jeg gkk på lavkarbo før jeg ble gravid) jeg savner magen, trodde jeg skulle få den ganske fort da det var nr to, men de har enda ikke kommet noen mage så...
 


trulli skrev:
Jeg har bestilt mammabukser på nettet, men har ikke fått dem ennå, så her går det i strikk på mine vanlige bukser og lange topper for å skjule det :P Så magen har vokst litt, men jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo, synes igrunn det er litt rart.


Hvor bestilte du buksene? har ikke funnet så mange plasser med mammaklær.
 
Har ikke gått opp noe enno,men vil gjerne ha på meg mammabukse,men har lånt bort alle,så må nesten få de tilbake snart :)
Men ellers bruker jeg joggebukse og thigst :)
 
Bruker den ene h&m mammabuksen fra forrige gang. Har ikke lagt på meg noe særlig i kg, men buksene mine sitter ikke så pent og behagelig mer så valgte mammabukse :)

Men siden det er sommer blir det mte skjørt / shorts osv :D
 
Jeg bruker de vanlige buksene mine enda. Har ikke fått noe mage enda, men er litt oppblåst om kveldene, og da er det på med joggebuksene ;)
 
Mine vanlige bukser er blitt for trange i livet, spesielt på kvelden. Er nok mest oppblåst, men har fått en liten kul på magen også. Det blir i alle fall kommentert av mine venninner :)
Har gått opp 2-3 kg også, mest fordi jeg måtte spise for å holde kvalmen i sjakk... og det var ikke bare grønnsaker jeg spiste ;)
Ellers har jeg ikke kjøpt mammabukse enda, men det går mye i tights.
 


MieLinea skrev:


trulli skrev:
Jeg har bestilt mammabukser på nettet, men har ikke fått dem ennå, så her går det i strikk på mine vanlige bukser og lange topper for å skjule det :P Så magen har vokst litt, men jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo, synes igrunn det er litt rart.


Hvor bestilte du buksene? har ikke funnet så mange plasser med mammaklær.


På asos.com, mamalicious-bukser. Er spent på om de sitter bra... Synes det var bedre å søke på mamalicious enn å gå via menyen, for da kom ikke alt opp. (Husk toll og mva)
 


trulli skrev:


MieLinea skrev:


trulli skrev:
Jeg har bestilt mammabukser på nettet, men har ikke fått dem ennå, så her går det i strikk på mine vanlige bukser og lange topper for å skjule det :P Så magen har vokst litt, men jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo, synes igrunn det er litt rart.


Hvor bestilte du buksene? har ikke funnet så mange plasser med mammaklær.


På asos.com, mamalicious-bukser. Er spent på om de sitter bra... Synes det var bedre å søke på mamalicious enn å gå via menyen, for da kom ikke alt opp. (Husk toll og mva)

Tusen takk :) 
Du må gi beskjed hvordan de sitter når du får de ;) Syns det er litt skummelt å bestille på nettet :P
 
Vanlige bukser enda, men jeg begynner å kjenne at det har blitt trangere. 1 kg opp men sinnsykt oppblåst!
 
vanlige bukser her enda. har ikkje lagt på meg noe, men gått ned 1-2 kg. 
med første begynte eg med mammabukser i uke 32 (brukte mye joggebukser da:p)
med andre i uke 20, så får se denne gangen:) 
 
Bruker mine vanlige klær enda, ja, er 14 uker i dag;-) De trangeste dongeribuksene er ubehagelige nå ja - så de er lagt underst i skuffen... Blir vel mer og mer som blir for trangt nå.. Deilig med sommer da, så man har unnskyldning for tights og tunika...
 


MieLinea skrev:


trulli skrev:


MieLinea skrev:


trulli skrev:
Jeg har bestilt mammabukser på nettet, men har ikke fått dem ennå, så her går det i strikk på mine vanlige bukser og lange topper for å skjule det :P Så magen har vokst litt, men jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo, synes igrunn det er litt rart.


Hvor bestilte du buksene? har ikke funnet så mange plasser med mammaklær.


På asos.com, mamalicious-bukser. Er spent på om de sitter bra... Synes det var bedre å søke på mamalicious enn å gå via menyen, for da kom ikke alt opp. (Husk toll og mva)

Tusen takk :) 
Du må gi beskjed hvordan de sitter når du får de ;) Syns det er litt skummelt å bestille på nettet :P


Nelly.com selger også mama-liciousbukser! De sender fra Norge så da slipper du tollsmell:)

Jeg begynte tidlig med både mammabukser og mage denne gangen, men tenker at det er siden jeg gikk gravid for to år siden (akkurat to år siden jeg sluttet å være gravid sist i dag:D). Sist hadde jeg ikke mage før sent og kunne ha vanlige bukser til uke 18 mener jeg å husker. Så så annerledes er det denne gangen...

Bruker kun stramme dongribukser da, så har jo ingenting å gå på der. Har kun gått opp 1 kg til nå, så er kun magen så er problemet.
 
Back
Topp