Botox?

Kjenner ingen. 26-åring med rynker? da må jeg si man er uheldig
 
Har tatt for kronisk migrene. Det resulterte i sinnsyke nervesmerter i ansiktet så kutta det ut. Tar heller migrena over det andre faenskapet. Heldigvis funker det på migrene for de fleste andre.
 
Kunne aldri tatt det! Takler ikke nåler, så skal nåler settes i meg, så må det være en medisinsk grunn.
For min del blir det også helt feil å endre på utseendet slik. Altså, jeg bruker sminke, trener for å holde meg i form og slikt, men ett sted går grensen. Andre må gjerne få bruke botox, restylane og andre slike ting, men jeg sprøyter ikke inn noe under huden min! Au! :stop:
 
Må si at det er en litt rask bedømming. Du har så klart rett til din mening, men jeg må også få si at jeg ikke prøvde botox fordi jeg har komplekser eller lav selvtillit. Mener du det samme om de som trener bare for å stramme opp, eller hva med sminke? Sminker du deg? Er det da for å føle deg mer fresh, for å føle deg litt finere? Eller bruker du kanskje ingenting forfengelig?

Jeg sier ikke at du har lav selvtillit, men hadde du vært fornøyd med utseende så hadde du vel heller ikke fikset på noe?

Jeg synes også det å trene, kun med fokus på å se bedre ut, er helt feil. God helse, bedre utholdenhet og sterkere kropp er gode grunner for å trene, men merkelig få som fokuserer på disse.

Og jeg bruker sminke. Men holder det til mascara, litt farge i øyenbryn og tidvis litt eyeliner. I mine øyne er det laaaang vei fra sminke og til botox og andre "fix-ups"
Hun mente nok seg selb
Og nei;) jeg har det fint med megselv og hvordan jeg ser ut :)
 
Det holder jeg meg unna. Treffer de feil kan man jo bli lam i deler n ansiktet.
 
Jeg sier ikke at du har lav selvtillit, men hadde du vært fornøyd med utseende så hadde du vel heller ikke fikset på noe?

Jeg synes også det å trene, kun med fokus på å se bedre ut, er helt feil. God helse, bedre utholdenhet og sterkere kropp er gode grunner for å trene, men merkelig få som fokuserer på disse.

Og jeg bruker sminke. Men holder det til mascara, litt farge i øyenbryn og tidvis litt eyeliner. I mine øyne er det laaaang vei fra sminke og til botox og andre "fix-ups"

Og nei;) jeg har det fint med megselv og hvordan jeg ser ut :)
Da var det veldig spesiell mening :)
 
Ja, jeg har tatt sinnarynken mellom øyenbryna. Den er veldig slitsom på sommern i sterkt sollys , jeg går hele tiden å myser og anspenner panna. Samme på vintern i sterkt lys. Så jeg slapper ikke av når jeg kommer inn, ikke hyggelig å se sinna ut npr man ikke er sint , min var vwksig markert haha....Men det tok 2 dager og de tar fantastisk å slippe den anspentheten. Finere hud får man også , om man har uren hud. Varer ca hver 3 mnd og etterhvert kan mange gå enda lenger . Prisene varierer, men de har gått ned da dette har blitt relativt vanlig idag :)
 
Kjenner ingen. 26-åring med rynker? da må jeg si man er uheldig
Hun har ikke det som jeg ordentlig kan se, men hun selv ser smilerynkene veldig godt. Og for all del, jeg skal ikke dømme hvis det kan få henne til å føle seg vel (hun har strevd med selvtillit opp igjennom) :)
 
Hun har ikke det som jeg ordentlig kan se, men hun selv ser smilerynkene veldig godt. Og for all del, jeg skal ikke dømme hvis det kan få henne til å føle seg vel (hun har strevd med selvtillit opp igjennom) :)
Vel og vel.. Det som hadde fått henne til å føle seg vel var nok helst å ikke være så fryktelig opptatt av sånt, og finne selvtillit og skape seg et selvbilde gjennom ekte verdier.

Men, men :)
 
Er det noen her som bruker det? Eller har mange rundt som bruker det?
Fikk nettopp vite at søskenbarnet mitt har drevet å satt det ved øynene de siste 1,5årene for å unngå smilerynkene. Nå hadde hun hatt en pause i 6mnd, men nå måtte hun til med det for å bli kvitt rynkene (hun er forøvrig 26år).

Så ble jeg nysgjerrig, hvor vanlig er dette rundt i samfunnet? :happy:
Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men jeg har satt bedøvelse i nakken og panna for å blokkere smertenerver til hodet... og jeg skjønner ikke hvorfor noen går gjennom det kun for noen rynker... for det er så vondt!!
 
Vel og vel.. Det som hadde fått henne til å føle seg vel var nok helst å ikke være så fryktelig opptatt av sånt, og finne selvtillit og skape seg et selvbilde gjennom ekte verdier.

Men, men :)
Det er jo lettere sagt enn gjort å øke selvtilliten da :sorry:
 
Kjenner noen som tar det regelmessig pga sterk migrene, men ellers ingen. Tror ikke jeg hadde tatt det selv med mindre det var medisinske grunner til det
Jeg får der pga kronisk migrene.

De setter det ikke akkurat på de stedene man gjerne ville ønske ;)
 
Kjenner få som har det på min alder (jeg er bare 24), men fler av mammas venninner har det. Syns ikke det er kledelig, men det er min mening :)
 
Rynker er naturlig og det kunne aldri falle meg inn å ta Botox for å redusere det :) Respekterer dog de som gjør det så lenge det ikke går over alle støvleskaft og de mister mimikk i ansiktet og ser ut som om de har klesklyper i nakken.

For å sitere Brandi Carlile:
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
 
Kunne ikke tenkt meg å prøve, og kjenner heller ingen som gjør det. Som jeg vet om i hvert fall :p
 
Back
Topp