Blondine eller brunette?

Lisaa1234

Elsker forumet
Dere som har mørkblond/kommunegrå/mellomblond som naturlig hårfarge. Farger dere håret? Striper det? Eller er dere helt naturlig? Og lysere eller mørkere enn den opprinnelige fargen?

Selv har jeg mellomblondt hår og har de siste årene farget det brunt. Nå vurderer jeg å bli blond.

Spør av nyskjerrighet! :)
 
Jeg hadde dette man kaller kommunegrå farge, og farget det veldig mørkebrunt lenge. Så ble jeg lei av å måtte farge hele tiden, så tok avfarging og lot håret (og fargen) gro ut. Nå er jeg faktisk blitt lysebrun i fargen uten å ha gjort noe mer :p
 
Farget det før, men ble lei. Har nå vanlig, kjedelig musebrunt.
 
Jeg hadde dette man kaller kommunegrå farge, og farget det veldig mørkebrunt lenge. Så ble jeg lei av å måtte farge hele tiden, så tok avfarging og lot håret (og fargen) gro ut. Nå er jeg faktisk blitt lysebrun i fargen uten å ha gjort noe mer :p
Takk for svar! Lysebrunt høres fint ut! :)
 
Jeg har også denne såkaldte kommunegrå /nordisk mørkeblond farge. Har gjort det meste, farging bleking, etc men jeg ble så lei av ettervekst og vedlikehold, med en gang det ble endel ettervekst så det jo ikke ut og kanskje det passet litt dårlig akuratt da med frisør etc, for ikke å snakke om kostnaden, det jeg endte opp med å gjøre var å ha lin naturlige farge som bunnfarge og bleke bare tuppene i balyage, da er ikke etterveksten stress og det gjør ikke noe om det blir litt lenger mellom frisørturene, samtidig som at det blir litt mer «spill» i håret:) veldig fornøyd med det!
 
Jeg har også denne såkaldte kommunegrå /nordisk mørkeblond farge. Har gjort det meste, farging bleking, etc men jeg ble så lei av ettervekst og vedlikehold, med en gang det ble endel ettervekst så det jo ikke ut og kanskje det passet litt dårlig akuratt da med frisør etc, for ikke å snakke om kostnaden, det jeg endte opp med å gjøre var å ha lin naturlige farge som bunnfarge og bleke bare tuppene i balyage, da er ikke etterveksten stress og det gjør ikke noe om det blir litt lenger mellom frisørturene, samtidig som at det blir litt mer «spill» i håret:) veldig fornøyd med det!
Stilig! Kanskje noe slikt jeg skal prøve da! :)
 
Jeg striper mitt kommuneblonde hår blondt. Hatt mørkt hår i mange år men ble så lei av å farge hele tiden. Ved å stripe det blondt så kan det gå ganske lenge mellom hver gang.
 
Jeg har beholdt det helt naturlig :) Om sommeren blir det naturlige lyse striper mens det om vinteren ser mer lysebrunt ut.
 
Jeg farget det i alle mulige farger og bleket det og styrte lenge. Til slutt ble jeg lei av å holde styr på ettervekst og betale dyre dommer til frisøren. Så nå er det naturlig lysebrun ish..
 
Når jeg var i tenårene så farget jeg det rødbrunt. I hele 20 årene og halve 30 årene har jeg hatt masse lyse striper, så det ble blondt, ikke platina. Nå har jeg min naturlige farge, som jeg nå synes er fin. Har fått noen begynnende små grå her og der, men det liker jeg bare foreløpig :)
 
Farger det blondt :)
 
Jeg har alltid vært ganske lys i håret, men har blitt mørkere for hver unge og nå er jeg blitt mørk blond. Pleier å friske det opp med lyse striper i kalde nyanser :)
 
Når jeg var i tenårene så farget jeg det rødbrunt. I hele 20 årene og halve 30 årene har jeg hatt masse lyse striper, så det ble blondt, ikke platina. Nå har jeg min naturlige farge, som jeg nå synes er fin. Har fått noen begynnende små grå her og der, men det liker jeg bare foreløpig :)
Sikkert fint! Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Vurderer også å kanskje ha det naturlig, men er så «redd» de frå hårene skal dukke opp en etter en.
 
Back
Topp