Blomster i julen

Boblefrua

Forumet er livet
Hvilke blomster må du bare ha i huset i desember ?

Vis gjerne i bilder :)
 
Har ingen spesielle jeg må ha, men det blir som regel azalea. Julestjerna kommer ikke inn i mitt hus, den er halve familien allergisk mot :p
 
Ingen jeg må ha, julestjernen unngår jeg helst pga allergier i slekta, samt at den før jo søren meg aldri. Og en grønn julestjerne i april er ikke gøy.

Azalea kunne jeg hatt, ser jeg, hvit og rød kanskje?

Jeg har hatt juleglede, men det rosa kræsjer med jula
 
Må ha julestjerne og amaryllis :) Men julestjerna må kjøpes rett før jul så den overlever de første juledagene ihvertfall.
Den tar jeg fort livet av. Veldig glad i azalea også, men de overlever heller ikke under min gode omsorg :p
 
Julestjerne må jeg ha flere av:)
Ellers får jeg mange buketter og dekorasjoner fra jobben
 
Vil ikke planter så ondt. Altså ta dem hjem og prøve å få dem til å leve
 
Jeg må også ha svibler

images-2.jpeg images-1.jpeg
 
Må ha julestjerne og amaryllis :) Men julestjerna må kjøpes rett før jul så den overlever de første juledagene ihvertfall.
Den tar jeg fort livet av. Veldig glad i azalea også, men de overlever heller ikke under min gode omsorg :p
Amaryllis ja.. De er ett must i kjøkkenvinduet:)
 
Har veldig lyst og ha julestjerne og andre blomster men kan ikke for kattene spiser de opp -_-
 
Hat ikke noen faste blomster, prøver å finne noen fine men allergivenlige. Men orkide er ikke veldig julete syntes jeg selv om jeg har hatt det :p
 
Amaryllis! Starter dem I begynnelsen av november, og håper at de blomstrer til julehelgen.
 
Amaryllis gjerne, og julestjerne er must. :) De julene vi er hos mine foreldre kjøper jeg ikke amaryllis da vi ikke får glede av den uansett.
 
Jule stjerne :D også sånn løk :p husker ikke hva den heter :p
 
Julestjerne er et must :)
Men i år har jeg litt lyst til å kjøpe en blomst til også! Har ikke helt bestemt meg for hvilken enda :D
 
Røde julestjerner :) De holder seg faktisk fine i flere mnd etter jul hos meg :eek:
 
Back
Topp