Bloggrunde?

Stinius

Gift med forumet
Hei jenter.

Lenge siden jeg har vært her nå. Har lagt "stinius"-bloggen litt på is og bruker nå kun http://nesebakken.blogspot.com/

Blogglista mi inneholder en del som ikke er så aktive for tida, og jeg ønsker meg da flere jeg kan følge! Så da lurte jeg på, har dere lyst på en bloggrunde? På den måten finner jeg maaange blogger og vi kan alle skrive en liten komentar eller fem til hverandre [:D]

Håper mange blir med! Jeg er klar til å suge til meg inspirasjon.

Ser etter alt, både scrapping, sying eller bare kjas og vas[;)]

PS: Kan dere være så snille og fjerne ordbekreftelsen i bloggene? Er så kjedelig å skrive dette hele tida.

EDIT:

For å fjerne ordbekreftelsen gjør du som følger.

*Gå på "innstillinger"
*Kommentarer
*Litt ned på siden finner du "Vise ordbekreftelse for kommentarer?". Velg "nei".
 
Jeg er med og tar en runde i kveld [:)]
 
Henger meg på og tar en runde ikveld[:)]
 
ORIGINAL: lille trille09

Jeg er med og tar en runde i kveld [:)]

Har vært hos deg og lagt deg til i lista mi[:D]
 
Jeg blir med jeg [:D]
 
Slenger meg med jeg,og! Tar runden.
 
Runden er tatt!
 
Ja, jeg kan godt fjerne orderbekreftelsen, men, he-he............ åssen gjør jeg det???
 
Jeg er gjerne med [:D]
 
ORIGINAL: *EnSolstråle*

Jeg blir med [:D][:D]



Vill gjærne vite om jeg har slik ordbekreftelse? hehe



Jepp, det har du [;)]
 
Jeg er med, men må ta runden litt senere, sitter offisielt å kaver med mattelekser nå.
 
ORIGINAL: Teddyboy

Ja, jeg kan godt fjerne orderbekreftelsen, men, he-he............ åssen gjør jeg det???

Ligger beskrivelse i hovedinnlegget.[:D]
 
Da har jeg vært innom alle over og lagt igjen spor [:D]
 
Har tatt runden med dere som er med til nå.
Det er flere som har ordbekreftelse, dersom dere ikke vet hvordan dere fjerner den eller er usikre om dere har dere på, kan dere klikke på Anonyme Scrappere i signaturen min, der står det i sidebaren hvordan man fjerner den.
 
ORIGINAL: toneany

Har tatt runden med dere som er med til nå.
Det er flere som har ordbekreftelse, dersom dere ikke vet hvordan dere fjerner den eller er usikre om dere har dere på, kan dere klikke på Anonyme Scrappere i signaturen min, der står det i sidebaren hvordan man fjerner den.

Har skrevet i HI hvordan man gjør det. Men jeg får ikke lagt igjen kommentarer!!![:@]
 
Litt ny på dette her jeg, men hva gjør man i en bloggrunde?[:D]
 
Back
Topp