Blogger dere leser

Vanillatwin

Elsker forumet
Har lyst til å høre hvem blogger dere synes er morsomme/interessante/ lærerike :) jeg selv synes : supporterfrue.blogg.no er en genial dame :) anbefales [emoji106]
 
Leser de som er på topplisten egentlig Titter innom iblant når jeg ikke har noe annet å gjøre på do
 
Litloo/nouw er egentlig den eneste bloggen jeg leser, kun for at jeg synes hun beskriver ting å hendelser så hysterisk morsomt :)
 
Konatil og Pappahjerte liker jeg godt, og Superpapsen. Leser Komikerfrue litt sporadisk, men synes hun er morsom. Også kom jeg over en som heter Cara commentarius for en tid tilbake, det er en som legger ut ting hun skrev i dagbøkene sine som svært ung, helt usensurert (kun endret navn), og det er HELT hysterisk. Anbefales på det sterkeste! [emoji23]
 
Konatil og Pappahjerte liker jeg godt, og Superpapsen. Leser Komikerfrue litt sporadisk, men synes hun er morsom. Også kom jeg over en som heter Cara commentarius for en tid tilbake, det er en som legger ut ting hun skrev i dagbøkene sine som svært ung, helt usensurert (kun endret navn), og det er HELT hysterisk. Anbefales på det sterkeste! [emoji23]

Den trur jeg at jeg skal se litt på :) takk
 
Supporterfrue er vel den eneste jeg leser fast. Ler meg skakk av henne :D
 
Fitnessnora leser jeg. Motiverende og liker flyten hennes mellom trening og familieliv. Hun er ikke fanatisk slik som mange andre treningsblogger.
 
Back
Topp