Blodprøve etter pregnyl støtte i rugetiden

Mia83

Glad i forumet
Hei dere :)
Det er en del av oss som har fått hcg støtte i rugeperioden. Lurer på hvor høy den første blodprøven dere tok var? Jeg går på 2500ie hver tredje dag. Testdato er 5.10. Altfor lenge til.
 
Jeg skal ikke svare på det spm, da jeg ikke har vært gjennom det opplegget, men ville ønske deg masse lykke til med rugingen [emoji173][emoji173]
 
Hei dere :)
Det er en del av oss som har fått hcg støtte i rugeperioden. Lurer på hvor høy den første blodprøven dere tok var? Jeg går på 2500ie hver tredje dag. Testdato er 5.10. Altfor lenge til.

Jeg vet ikke noe om dette, men en gynekolog sa at jeg kunne få hcg-støtte ved neste graviditet fra de hadde sett at graviditeten var på riktig sted på ultralyd. Jeg bare lurer på hvordan det fungerer? Får du gravidsymptomer? Hvordan skal du kunne vite om du er gravid eller om det er sprøyta som gir positive tester?
 
Jeg har hatt innsett to egg og går på progesteronstøtte som skal blant annet forhindre mensen. Jeg har ved tidligere forsøk begynt å blø en uke etter innsett. Jeg har en mistanke om at progesteronet ikke blir tatt opp skikkelig i kroppen. I en av de tidligere forsøkene fikk jeg hcg støtte og progesteronstøtte fra innsett og da begynte jeg ikke å blø før etter at jeg sluttet med hcg støtten. Jeg tar sprøyte hver 3.5 dag. Søndag morgen og onsdag kveld. Jeg skal ta blodprøve på en torsdag og da skal jeg ikke ta hcg sprøyte onadagkveld i forveien. I teorien skal det meste av sprøyten være ute av systemet til da. Så ved positiv prøve vil den være høy. Evt tar de kontrollprøve to dager etterpå og ser på stigningen. Hvis jeg er gravid så vil den doble seg hver 48 timer:)
 
Back
Topp