Blir det gutt eller jente?

Jeg tror det blir jente så blir soennende og se om det stemmer:happy:
 
Ifølge kartet skulle jeg hatt jente jente gutt. Men jeg har gutt jente og selv om følelsen tidligere har vært gutt så tror jeg vi får en jente til :) skal vite på ultralyd i juni :)
 
Jeg har veldig jentefølelse! Har begynt å strikke i rosa :knegg: Har to jenter fra før og synes ofte man da fortsetter i samme tralten xsmile9 Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning dagen etter at vi prøvde, det favoriserer vel også jentecellene? Har vært i mye dårligere form denne gangen enn de to forrige da, kanskje det tyder på motsatt kjønn? Kartet sier gutt, så blir veldig spennende å se!
 
Kartet har stemt på mine 4 og i følge det samme kartet venter vi ennå en gutt :love7
Vi får se, blir veldig spennende . Har drømt flere netter om at det er en jentebaby inni her da..
 
Kinesisk kart sier gutt! Har litt guttefølelsen også. Da vi prøvde tenkte jeg at det ble nok jente, men etter at jeg ble gravid har tanken på gutt plutselig dukket opp. Men føler det er litt tullete å gjette sånn, for det gjør ingen forskjell i vårt moderne samfunn hvilket kjønn barnet er. Jeg kommer til å oppdra det til å være seg selv, og ikke en stereotypi av kjønnet, uansett. Det er mer personligheten jeg er spent på.
 
Ifølge det kinesiske kartet blir det jente, noe jeg også har hatt en magefølelse på siden positiv test. Blir spennende å se om dette stemmer:)
 
Kartet sier jente. Jeg tror det er jente selv..
 
Kartet sier jente, men det gjorde det med forrige også og det viste seg at var feil :hilarious:
 
tidlig UL sier jente, samme gjør kartet
 
Karte sier jente Meeen jeg har på følelsen at det er gutt:happy:
Blir spennende å se på UL:love7
 
Back
Topp