Blir det gutt eller jente?

Jente ifølge det kinesiske fødselskartet her ihvertfall :D
 
Kartet sier jente her også. Blir spennende å se om svangerskapet blir annerledes en da vi fikk gutt
 
Har ikke helt trua på sånt, men ser jo at det stemte på min første to. Hmm. Denne sier nå at vi får jente. Det klarer jeg ikke helt å se for meg, men vi får se da :)
 
Kartet sier gutt. Blir spennende å se i desember. Skal ikke vite kjønn på UL.
 
Skulle ikke vite kjønnet sist heller, og det var hemmelig fram til uke 37. Da var jeg på en ekstra kontroll pga rolig baby og hadde ultralyd i ca 45 minutter før babyen ga tegn til spark/bevegelse, så da så jeg at det var ei jente. Litt kjedelig når vi hadde gått så lenge uten å vite men...
 
Jeg er altfor nysgjerrig til ikke å vite! Skjønner ikke hvordan folk klarer det :p men det må jo være ekstra spennende når man ikke veit hva det blir :)
 
Jeg skulle ønske jeg klarte å ikke vite kjønn på forhånd, men jeg kjenner meg selv rett! :hilarious: Jeg er den som kan pakke opp julegavene dagen i forveien for å se hva som er i dem, før jeg pakker dem pent igjen :rolleyes: :smiley-angelic002
 
Kinesisk fødselskart sier jente, og det er også det jeg ser for meg at det blir :happy: Tror jeg vil vite kjønn pga navn og at jeg er såpass nysgjerrig. Men vil ikke at vi skal fortelle det til noen andre. Hvis jeg klarer å la være :hilarious::rolleyes: Vil unngå at det blir altfor masse rosa/lyseblått tøy til fødsel.
 
Kinesisk fødselskart sier gutt, en spådame sa jente og drømte I fjor at jeg fikk jente født noe for tidlig. Holder fingeren på jente, eller håper siden vi har to gutter. Mannen tror det blir gutt, haha. Kinesisk fk stemte på eldste, men ikke på yngste...
 
Kartet sier gutt, men de to første gangene sa det jente og det var gutter. Så kanskje jente nå da, at det blir motsatt? :hilarious:
 
Stemmer med førstefødte her, og ifølge kartet blir det gutt denne gangen også. Er det jeg har på følelsen også :sign17:Heartblue
 
Ifølge kartet blir det gutt, siden spiren er unnfanget helt tilbake til i januar 2018.

Om jeg ser på mnd vi ble gravid, i mars i år, skal det bli jente, men spiren har jo vært unnfanget en stund før den kom tilbake til min livmor. Så da teller ikke det :p

Tror kanskje jente allikevel
 
Kartet sier jente og det hadde vært sååå koselig! Så klart også med gutt da, men håper litt på jente og har egentlig ingen peiling på hvorfor.
 
Kartet sier gutt, men jeg føler veldig på meg at det er jente. Eller vet ikke om jeg føler det, eller bare håper det er det da :p Men når jeg tenker fram i tid ser jeg for meg en jente. :rolleyes:
 
Kartet sier gutt, men på ultralyd uke 13+4 sa de jente og det er det jeg føler på meg også. Så her stemmer det nok ikke..
 
Back
Topp