~~ Bli kjent tråd!!! ~~

  • Navn: Anette
  • Alder: 24, blir 25 nå i mars..
  • Sivilstatus: gift i snart 6 år.
  • Antall barn: 2 jenter.
  • Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Desember 2008.
  • Yndlingsfarger: Rød og brun.
  • 3 ting du bare MÅ ha: Mat, søvn og mobil.
  • Favorittinspirasjon: Altfor mange!
  • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Er veldig sosial og har lett for å bli kjent med andre! Hyper, og igrunn blid hele tiden;)
 
Navn: Ragnhild
Alder: blir 27 i år
Sivilstatus: Samboer
Antall barn: 1 jente Emilie, å gutten kommer i april![:D]
Scrappestart: januar 2008! [:)]
Yndlingsfarger: Rosa, lilla, hvit [:)] Kommer veldig an på hva fargene skal brukes til egentlig! [:)] 
3 ting du bare MÅ ha: pc, tv, mobil.. hehe...[:D] det er 3 ting jeg ikke kan leve uten.[8D][:)] 
Favorittinspirasjon: hobbyblogger rundt om kring[;)]
Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Er en veldig glad og sprudlene person. Elsker og bake. Syr puter, gardiner og duker +++. Elsker og fikse og pynte hjemme.[:)] Jeg elsker shopping!!!! [:D] Å kjøpe nye ting til leil og scrappe ting[:D] Da stor koser jeg meg![:)]

Å jeg bruker masse smileys[;)] hehe...
 
  • Navn: Jeanett
  • Alder: 22
  • Sivilstatus: Samboer
  • Antall barn: Gutt på 17 mnd
  • Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Begynte vel litt i sommeren 2008.
  • Yndlingsfarger: Svart, hvitt, blå
  • 3 ting du bare MÅ ha: Røyk, Pepsi max og sjokolade
  • Favorittinspirasjon: div. blogger
  • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jeg er shoppegal. Liker å handle stort uansett sett om det er mat, sjokolade eller scrappesaker. Ellers er jeg arbeidsledig og hjemme med min sønn
  •  
  • Navn: Cecilia
  • Alder: 28 år
  • Sivilstatus: Forlovet
  • Antall barn: 2 gutter
  • Scrappestart: Våren 2009
  • Yndlingsfarger: Sort, brun, hvit
  • 3 ting du bare MÅ ha: Kaffe, røyk og familien min
  • Favorittinspirasjon: er så mange flinke... plukker opp litt overalt[:)]
  • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : er litt morragretten til jeg har fått kaffen min[;)],
  •  
    Navn: Renate
    Alder: Blir 22 på slutten av året [8D]
    Sivilstatus: Samboer
    Antall barn: Ingen enda, men har en haug med søsken og liksom-tante-barn [:D]
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Hmmm.. Tror jeg ble bitt av basillen i 04/05, men kom vel egentlig ikke noe særlig igang med det føøør... 06/07 kanskje? Noe sånt [8D]
    Yndlingsfarger: Grønn [8D] Glad i turkis også.
    3 ting du bare MÅ ha: Samboeren, mobil og nok søvn [8D]
    Favorittinspirasjon: Alt mellom himmel og jord.. Plukker opp mye rart på min vei
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jeg er utrolig glad i kaker og vaniljeis med peanøtter på, egentlig bare mat generelt. Jeg skal bli vernepleier. Hadde en kreps som het Jacob (som i Twilight [8D] ) men som plutselig døde, noe som var litt trist selvom han spiste opp nesten alle fiskene i akvariet..
     
    • Navn: Anne
    • Alder:29
    • Sivilstatus: Samboer
    • Antall barn: 2. Jente 04 og gutt 08
    • Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Begynte å strikke og tegne da jeg var liten, begynte å sy etter at Adrian kom til verden (April 08). Og begynte med scrapping i mai 09.
    • Yndlingsfarger: Mine ynglingsfarger er brun og orange. Men når det gjelder scrapping er det lys rosa, brune/brege, lys lilla og lyseblå[:D]
    • 3 ting du bare MÅ ha: Kaffe, kaffe og kaffe[:D]
    • Favorittinspirasjon: Smash, Frøken F og Camilla (Smash er den som alltid har inspirert meg. Jeg digger alt det hun lager!!!!!)
    • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jeg er født i krepsens tegn og er derfor et følsomt medmenneske, rotehue og en tingsamler!
     
    Navn: Jeanett
    Alder: 28 (i april)
    Sivilstatus: samboer
    Antall barn: 1 nydelig jente
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) desember'09

    Yndlingsfarger: grønn og jordfarger
    3 ting du bare MÅ ha:
    Favorittinspirasjon: er jo ganske så fersk, så foreløpig inspirerer alle meg [:D]
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : overnervøst nervevrak når det gjelder datteren min. Har begynt å grue meg allerede til hun skal flytte hjemmefra [;)]
     
    ORIGINAL: Elisenmin
    • Navn: Anne
    • Alder:29
    • Sivilstatus: Samboer
    • Antall barn: 2. Jente 04 og gutt 08
    • Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Begynte å strikke og tegne da jeg var liten, begynte å sy etter at Adrian kom til verden (April 08). Og begynte med scrapping i mai 09.
    • Yndlingsfarger: Mine ynglingsfarger er brun og orange. Men når det gjelder scrapping er det lys rosa, brune/brege, lys lilla og lyseblå[:D]
    • 3 ting du bare MÅ ha: Kaffe, kaffe og kaffe[:D]
    • Favorittinspirasjon: Smash, Frøken F og Camilla (Smash er den som alltid har inspirert meg. Jeg digger alt det hun lager!!!!!)
    • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jeg er født i krepsens tegn og er derfor et følsomt medmenneske, rotehue og en tingsamler!



     
     
     
     
     
    Så utrolig fantastisk snill du er!!! Tusen tusen tusen takk!!
     
    • Navn: Wibecke
    • Alder: 28 blir 29 i mars 
    • Sivilstatus: samboer
    • Antall barn: venter i spenning.. Men har 5 herlige tantunger[:)]
    • Scrappestart: november 2009
    • Yndlingsfarger: Grønnt,brunt og rosa
    • 3 ting du bare MÅ ha: Data,røyk og mobil.
    • Favorittinspirasjon: Altfor mange!
    • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Snakker helle tiden [:)]
     
    • Navn: Tone
    • Alder: 24
    • Sivilstatus: Samboer
    • Antall barn: Er prøver...
    • Scrappestart: Pusla litt et års tid, men virkelig bitt av basillen etter at jeg oppdaget hobbyforumet og så alt det fine som blir laget her!
    • Yndlingsfarger: Bruntoner, Svart og Grønn these days
    • 3 ting du bare MÅ ha: Mobilen min, vann i nærheten, tyggis
    • Favorittinspirasjon: Er ofte innom blogglisten her og syns det er mange bra blogger!! syns gæmmis, frøken F og *MaCa* har mye fint for å nevne noen!
    • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne :Jeg er utdannet barnevernpedagog, litt bilgal og takler IKKE å være blakk - da blir jeg skikkelig grinete (passer derfor alltid på å ha minimum 1000 kr igjen på konto når neste lønning kommer)...
     
    Navn: Monica
    Alder: 27
    Sivilstatus: Gift
    Antall barn: 2 gutter
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) tja..for nesten ett år siden eller noe tror jeg

    Yndlingsfarger: hvit, brun, rosa
    3 ting du bare MÅ ha: Ang scrapping: bazill, swirls og blomster (dobbeltsidig tape +++++++) ellers: røyk, sjokolade og søvn (bok, mat++++++)
    Favorittinspirasjon: Det er så mange flinke
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Tja.... vet ikke helt jeg.. er bestevenninna til 2søte (og var stetanta hennes ei stund ;) )
     
    Navn: Marianne
    Alder: 29 (30 i april)
    Sivilstatus: Forlovet
    Antall barn: 1 herlig lita jenta [:)]
    Scrappestart: Høst/vinter 2007, driver også med armbånd og brodering
    Yndlingsfarger: brun, kvit, lilla og rosa
    3 ting du bare MÅ ha: Pepsi, pc, dusj
    Favorittinspirasjon: Henter litt over alt [:)]
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne: Følger med på altfor mange tv serier, elsker å lage mat og så spise den.. hehe..
     
    *Navn: Maren
    *Alder: 21
    *Sivilstatus: Samboer og forlova med Jarle
    *Antall barn: 1 gullgutt <3
    *Scrappestart: Når eg ble gravid, men er først nå eg har utstyr og føler eg begynner å få tak på det=)
    *Yndlingsfarger: Når eg scrapper bruker eg veldig mye brunt, kvitt, lilla osv
    *3 ting du bare MÅ ha: SJOKOLADE!!!=) hehe. Kaffi og Kjærleik <3<3 hihi
    *Favorittinspirasjon: BV:D blogger og utfordringer
    *Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jobber i barnehage! Er en familieperson. Må ha daglig kontakt med de rundt meg. Tante barna mine står ganske høyt hos meg:D
     
    Navn: Stine
    Alder: 27år
    Sivilstatus: Samboer
    Antall barn: 1 gutt på to år og nr to kommer i august
    Scrappestart: var vel i slutten av 2007 tenker jeg...
    Yndlingsfarger: Lilla, brun, og andre farger i duse modus...
    3 ting du bare MÅ ha: Kos fra mann og barn, scrapping og familie.
    Favorittinspirasjon: er en scrapper som ikke leser blader eller brukers skisser. Har aldri gått på kurs men lært meg alt selv. Scrapper på den måten jeg har lyst og ikke slik boka sier man skal gjøre.
     
    Navn: Silje
    Alder: 27
    Sivilstatus: Gift
    Antall barn: 2: En av hver[:)]
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Påsken 2008

    Yndlingsfarger: Lilla, rosa og brunt
    3 ting du bare MÅ ha: Familien min, mobilen og søvn
    Favorittinspirasjon: Blir inspirert av alt egentlig, men det er heller sjelden det blir noe av...
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Er litt sjernert, men det har kommet seg veldig etter at jeg fikk barn[:)]
     
    Navn: Marie
    Alder: 27
    Sivilstatus: Gift
    Antall barn: 1 og 1 til på vei
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Har i mange år stæsja litt ekstra i fotoalbuma, så jeg vet ikke.. Ellers strikker og syr jeg litt:)

    Yndlingsfarger: Rosa!!
    3 ting du bare MÅ ha: Hmmm.. Hest, mat og helst litt penger:D
    Favorittinspirasjon: Finner litt her og der..
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Er ikke sånn kjempefan av overlessa LO'er.. Men liker en utfordring!
     
    # Navn: Iselin
    # Alder: 25
    # Sivilstatus: Lykkelig gift
    # Barn:Gutt (4,5år) og jente (18mnd)
    # Scrappestart: høsten 2009 (liker ellers å holde på med alt fra strikking og hekling til keramikk og formgivning i tre...)
    # Yndlingsfarger: Liker shabby, romantiske farger om jeg kan si det sånn... Men jobber med å bli generelt mer fargerik/fargeglad... [:)] [8D]
    # 3 ting du bare MÅ ha: Tid, bling (helst swirls) og kantrufser + catseye
    # Favorittinspirasjon: Finner mye og variert på utfordringsbloggene [:)]
    # Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne: Familien er alt og hjemme med de er jeg husets klovn, men ute blant andre er jeg oftest ganske tilbakeholden (mens klovnen inni meg roper og skriker: "slipp meg uuut, slipp meg uuut!!!!") [8D] [:D]
     
    • Navn: Mari
    • Alder: 28 (om2 dager)
    • Sivilstatus: Gift
    • Antall barn: 1 søte lille Karoline
    • Scrappestart: Tja.. kan vel si våren 2009, var da jeg begynnte for alvor... før det foregikk det på data. 
    • Yndlingsfarger: Brun, petroliumsblå og lilla
    • 3 ting du bare MÅ ha: cola zero, iPhonen og kosebuksa
    • Favorittinspirasjon: Jannhild, ei fra jobb og en god venninne.
    • Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Jeg distre og litt for glad i tv, og lider av lakenskrekk...
     
    Navn: Hilde
    Alder: 33
    Sivilstatus: Samboer
    Antall barn: 1 skjønn lita jente født i juli 2009
    Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig): høst 2009
    Yndlingsfarger: Ingen spesielle i scrapping - ennå. Ellers, sort og lilla.
    3 ting du bare MÅ ha: Kaffe mocca, havreknäcke og geitost :)
    Favorittinspirasjon: Alle flinke damer på hobbyforumet, spesielt *Frøken F* - klikker meg som regel videre på blogger og nettsider jeg finner linker til her ;)
    Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : veldig interessert i interiør også, og studerer "på si" til interiørkonsulent på NKI. Gjenstår å se om jeg blir ferdig i tide da.. ble "avbrutt" av et svangerskap og barseltid [8D]
     
    * Navn: Miss Hønemor [8D]
    * Alder: 29
    * Sivilstatus: Samboer og forlovet
    * Antall barn: 2 skjønne jenter på 3.5år og 10,5mnd
    * Scrappestart: (evt anna hobby selvfølgelig) Hm, har gått i rykk og napp, men min første lo ble lagd høsten-07. Husker ikke når jeg begynte med kort
    * Yndlingsfarger: Brunt og rosa
    * 3 ting du bare MÅ ha: Scrapperelatert: skjærebrettet, lim og ark [;)]
    * Favorittinspirasjon: Litt her og der
    * Evt annet du vil fortelle om deg selv for at vi skal kunne lære deg bedre å kjenne : Sniker for det meste, er litt sjenert og føler meg ofte "usynlig". Men er veldig sosial og åpen når noen først får hull på skallet mitt [:D]
     
    Back
    Topp