Bli kjent tråd!

*mamma07og09*

Glad i forumet
Det er jo litt lite liv her enda, siden det fortsatt er tidlig, så lager en tråd slik at vi kan bli litt bedre kjent med hverandre, vi som er her alt og de som kommer etterhvert :)

Hvor kommer du/dere fra?

Hvor gammel er du/dere?

Hva jobber du/dere med?

Søsken til spiren?

Hus eller leilighet?

Dyr?

Hobby?


:)
 
Hvor kommer du/dere fra? Jeg bor i en liten kommune på vestlandet, han bor i haugesund (frem til sommeren)

Hvor gammel er du/dere? Jeg blir 29 i sommer, han blei nå i februar (snakk om fin bursdagsgave :D )

Hva jobber du/dere med? Vi er begge studenter. Han er ferdig til sommeren, styrmann og jeg studerer til barnehagelærer, men kommer nok til og bytte studie til høsten. Ikke helt meg.

Søsken til spiren? Jeg har ei jente på snart 8år og en gutt på snart 6år. Han har ingen. Dette hans første og vårt siste. Kjenner meg ferdig med barn etter denne :)

Hus eller leilighet? Leier leilighet på hver vår plass, men vil kjøpe noe her i kommunen når han har fått jobb.

Dyr? Har en liten "baby", katten vår Maximus :D

Hobby? Lese, gå tur, se film, strikke, bake.
 
Hvor kommer du/dere fra? Jeg er opprinnelig fra Stavanger, men flyttet til nes i Akershus nå i sommer :)

Hvor gammel er du/dere? Jeg ble 26 nå denne mnd, hadde faktisk eggløsning rett rundt bursdagen min, så snakk om fin gave (og jeg var ikke alene så jeg om dem gaven ) samboeren min er 24, blir 25 i høst!

Hva jobber du/dere med? Jeg er nyutdannet pedagogisk leder, og jobber som det nå! Mens samboeren er på jobb jakt!

Søsken til spiren? Mitt/vårt første

Hus eller leilighet? Vi leier leilighet hos svigerforeldrene mine, skal snart ta over gården her

Dyr? Til tross for gård, så er det lite med dyr her! Men har noen fine rådyr som bor i nærheten som jeg ser titt og ofte

Hobby? Turer, lese bøker (må lese masse nå disse mnd, lite tid til det etter det) trene, reise
 
Hvor kommer du/dere fra? Vi bor ikke så langt fra Stavanger :)

Hvor gammel er du/dere? Han blir 30 før lille trille kommer å jeg rekker å bli 29 :)

Hva jobber du/dere med? Jeg jobber i en matbutikk å han er service teknikniker :)

Søsken til spiren? Jeg Har to fra før :) en på 8 å ei på 5

Hus eller leilighet? Vi Eier hus :)

Dyr? En mammadalt av en katt :p

Hobby? Strikke (kun enkle ting) bake, lage mat, lese, må høre musikk hver dag :p
 
Hvor kommer du/dere fra?
Begge bor ca 2 timer utenfor Bergen, bor hver for oss fram til sommeren.


Hvor gammel er du/dere?
Vi er 20 år begge to :-)


Hva jobber du/dere med?
Han er lærling og jeg går på skole :-)

Søsken til spiren?
Jeg har en liten gutt på 3 år fra før.

Hus eller leilighet?
Leilighet om en stund.

Dyr?
Nei.

Hobby?

Ingen spesiell :-)
 
Mulig jeg forhaster med litt nå, fikk i dag det som ser ut som positiv test. Prøvd noen mnd så håper den er rett :)

Hvor kommer du/dere fra? Trondheim

Hvor gammel er du/dere? 33

Hva jobber du/dere med? Barnevernpedagog ved institusjon

Søsken til spiren? Jente på straks 3 år som er både tvilling og prematur (født i uke 30)

Hus eller leilighet? Rekkehus

Dyr? En skjønn tispe på 7 år av rasen staffordshire bull terrier

Hobby? Musikk, mat, reise og kultur


:)
 
Hvor kommer du/dere fra?
Kommer fra Oslo,
Og her bor jeg enda :)

Hvor gammel er du/dere?
Jeg er foreløpig 27, blir 28 i august :)

Hva jobber du/dere med?
Jobber i barnehage :)

Søsken til spiren?
1 storesøster som er født i mai 2013

Hus eller leilighet?
Hus

Dyr?
En hund som heter Luna. Hun er en Staffordshire bullterrier :)

Hobby?
Liker å sy, gå turer og interiør. :)
 
Så gøy å se flere med staffer ;) Vi har også en liten Staffordshire Bull Terrier :)

Fra Trondheim og er 29 og 33 år gammle. Vi jobber begge innen IT. Dette blir min første, og sambos tredje :) Vi har hus og hobbyer er egentlig det meste innen håndarbeid som strikking og sying for min del :)
 
Jeg er 30 og vi venter nr 2. Har en jente på 10 mnd fra før. Bor vest for Bergen og har ingen dyr, men kommer nok en katt eller to etterhvert!

Bor i et hus vi kjøpte da vi ventet nr. 1, er ikke av den nyeste standarden så vi pusser stadig opp ett eller annet

Hekler når jeg har tid. Er også litt bortpå symaskina :)
 
Last edited:
Vi bor et lite stykke unna Stavanger, jeg blir 25 i sommer, han er 25. Jeg er vernepleier og jobber med barn som trenger ekstra oppfølging i barnehage :) Dette blir første barn :D Vi kjøpte oss leilighet med 2 soverom for 1 år siden;) vi har en skjønn hund som elsker barn! :D
 
Jeg er 28 og han er 30. Kommer fra Gjøvik. Jobber som barnehagelærer. Dette blir vårt første barn :) vi leier,men er på utkikk etter noe å kjøpe. Har en hund. Min hobby er trening :)
 
29 år fra Bergen her :happy: har to barn fra før, en gutt og en jente , blir 9 og 3 år :happy: Bor i hus :cat:og har katt :cat:
 
Jeg er snart 23, han er akkurat blitt 25 (fikk de første 2 strekene på 25års dagen hans!) :) og dette blir vår første!

Bor oppi nordland.

Jeg jobber i barnehage, han er elektriker.

Har hus, hund og katt :)
 
Fra: Trondheim, bor også her.
Alder: 31 (blir 32 i år)

Jobber: innen bank og finans men er egentlig utdanna barnevernspedagog

Har allerede ei jente på 2 år

Bor i enebolig

Ingen dyr, bare en haug med lekehunder til 2-åringen (utgjør nesten et helt levende dyr å passe på alle disse :laughing002

Hobbyer: strikking, strikking og strikking (litt besatt faktisk, men driver med litt planting og turgåing i tillegg)
 
Jeg blir vel gamla her jeg da :p

Jeg er 36, blir straks 37 og sambo er 40. Vi bor i Akershus og har to gutter på 3 og 5. Vi bor i 4 mannsbolig, men ønsker oss rekkehus/tomannsbolig eller enebolig - men bolimarkedet er helt umulig her for tiden, så vi får ta tiden til hjelp :)

Vi forsøkte så smått å bli gravide i fjor, men hadde slått det fra oss nå, så nr. 3 i magen kom litt som en overraskelse :)

Jeg liker å strikke, går litt tur/trener litt (periodetrener) og bruker ellers mest tid på familien - og litt på venner :)
 
Last edited:
Jeg er 33, mannen min 41:).

Advokatassistent..

Vi bor i Akershus og har en sønn på 2 og en katt på 4! Bor i enebolig.

Har virkelig ønsket denne graviditeten og krysser alt jeg har for at det går bra! :)
 
Vi er begge fra små kommuner i Nordland og er nå bosatt på hans hjemsted nord i Nordland. Jeg er 25 og han er 30. Jeg jobber som lærer og han jobber i bygg-og vedlikeholdsbransjen. Dette blir vårt første barn. For tiden bor vi i leid hus som tilhører familien hans, men vi har søkt om tomt for å bygge. Det kryr av dyr her, for vi bor på en gård. Av hobbyer kan jeg nevne at jeg nylig har begynt å strikke :) Hyggelig å begynne å bli kjent med dere!
 
Vi kjem begge frå ein liten kommune på nordmøre, eg har nettopp fylt 27 år og samboeren min blir 29 år seinare i år. Eg jobbar som sjukepleiar på ein sjukeheim, mens han er automatiker og jobbar på plattform. Dette bli vår første, så vi er ekstra spente på alt der nye vi har forran oss
Vi bor i eit hus som vi snart er ferdige å pusse opp. Drømmen er å bygge eit nytt etterkvart. På fritida likar eg å fordrive tida med strikking og fjellturar både på ski og til fots, trives veldig godt å vere ute
 
Hvor kommer du/dere fra?
Vi bor litt utenfor Stavanger


Hvor gammel er du/dere?
Jeg er 23, og han er 25


Hva jobber du/dere med?
Han jobber i norsjøen, og jeg i barnehage


Søsken til spiren?
Nei


Hus eller leilighet?
Vi har hus


Dyr?
Ja, en pomeranian
 
Back
Topp