Bli kjent tråd!

*mamma07og09*

Glad i forumet
Det er jo litt lite liv her enda, siden det fortsatt er tidlig, så lager en tråd slik at vi kan bli litt bedre kjent med hverandre, vi som er her alt og de som kommer etterhvert :)

Hvor kommer du/dere fra?

Hvor gammel er du/dere?

Hva jobber du/dere med?

Søsken til spiren?

Hus eller leilighet?

Dyr?

Hobby?


:)
 
Hvor kommer du/dere fra? Jeg bor i en liten kommune på vestlandet, han bor i haugesund (frem til sommeren)

Hvor gammel er du/dere? Jeg blir 29 i sommer, han blei nå i februar (snakk om fin bursdagsgave :D )

Hva jobber du/dere med? Vi er begge studenter. Han er ferdig til sommeren, styrmann og jeg studerer til barnehagelærer, men kommer nok til og bytte studie til høsten. Ikke helt meg.

Søsken til spiren? Jeg har ei jente på snart 8år og en gutt på snart 6år. Han har ingen. Dette hans første og vårt siste. Kjenner meg ferdig med barn etter denne :)

Hus eller leilighet? Leier leilighet på hver vår plass, men vil kjøpe noe her i kommunen når han har fått jobb.

Dyr? Har en liten "baby", katten vår Maximus :D

Hobby? Lese, gå tur, se film, strikke, bake.
 
Hvor kommer du/dere fra? Jeg er opprinnelig fra Stavanger, men flyttet til nes i Akershus nå i sommer :)

Hvor gammel er du/dere? Jeg ble 26 nå denne mnd, hadde faktisk eggløsning rett rundt bursdagen min, så snakk om fin gave (og jeg var ikke alene så jeg om dem gaven ) samboeren min er 24, blir 25 i høst!

Hva jobber du/dere med? Jeg er nyutdannet pedagogisk leder, og jobber som det nå! Mens samboeren er på jobb jakt!

Søsken til spiren? Mitt/vårt første

Hus eller leilighet? Vi leier leilighet hos svigerforeldrene mine, skal snart ta over gården her

Dyr? Til tross for gård, så er det lite med dyr her! Men har noen fine rådyr som bor i nærheten som jeg ser titt og ofte

Hobby? Turer, lese bøker (må lese masse nå disse mnd, lite tid til det etter det) trene, reise
 
Hvor kommer du/dere fra? Vi bor ikke så langt fra Stavanger :)